کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گسترده ترین شبکه مردمی برخاسته از مسجد هستند
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گسترده ترين شبکه مردمي برخاسته از مسجد هستند

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گسترده ترین شبکه مردمی برخاسته از مسجد هستند

عليزاده گفت: کانون هاي مساجد گسترده ترين و مردمي ترين شبکه برخاسته از مسجد در کشور و منشا خدمات فراواني هستند.
شناسه خبر : 35990 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از کرمان؛ محمدرضا علیزاده، چهارشنبه(۱۸ اسفند) در دیدار با استاندار که به اتفاق مدیر و جمعی از اعضای ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد انجام شد؛ گفت: کانون های مساجد گسترده ترین و مردمی ترین شبکه برخاسته از مسجد در کشور هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه کانون های مساجد، جایگاه ویژه ای دارند و منشا خدمات گسترده ای در زمینه فرهنگ بوده اند؛ افزود: در سال های اخیر هم برنامه های خوبی توسط کانون ها تدوین شده است.

 وی تصویب اساسنامه کانون های مساجد در دو سال اخیر و ثبت فعالیت کانون های مساجد در سامانه فهما را دو اتفاق قابل توجه در کانون های مساجد عنوان و بیان کرد: کرمان از استان هایی است که در رویداد ملی فهما فعالیت های چشمگیری داشته است.
 
حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان به تعداد ۶۹۰ کانون در شمال استان اشاره کرد که از این تعداد ۱۲۰ کانون در مرکز استان و شهر کرمان است.

وی با بیان اینکه نظر به گسترش استفاده از فضای مجازی و با توجه به شرایط امروز؛ انتخاب مدیران کانون های مساجد باید بر اساس شایستگی و مجهز بودن آنان به دانش روز باشد؛ اظهار کرد: رتبه های کسب شده توسط کانون های مساجد استان کرمان در رویداد ملی فهما از دو رتبه در سال گذشته به هشت رتبه در سال جاری رسیده است.