خروجی تربیت مسجدی باید بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد
خروجي تربيت مسجدي بايد بيشترين تاثيرگذاري را داشته باشد
امام جماعت مسجد امام حسین( علیه‌السلام)؛

خروجی تربیت مسجدی باید بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد

حجت الاسلام مظفري، مسئله تربيت و مقاوم سازي فکري، روحي، رفتاري، معنوي و فرهنگي جوانان در مسجد را با اهميت توصيف کرد.
شناسه خبر : 36696 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کرمان؛ حجت الاسلام محمدعلی مظفری، در حاشیه بازدید مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از کانون شهید احمد عبداللهی مسجد امام حسین خیابان مهدیه؛ انگیزه، پیگیری، تعهد، نظم، استمرار فعالیت ها و جوان گرایی را از مشخصه های این کانون برشمرد.

امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام کرمان تصریح کرد: کارهای فرهنگی را نمی شود به صورت فصلی و یا احساسی پیش برد بلکه باید با برنامه ریزی و به صورت مستمر اجرا کرد.

وی اظهار کرد: آدم ها وقتی بر اساس انگیزه و عقاید مشترک دینی برای کاری از جمله فعالیت در کانون مسجد دور هم جمع می شوند، کمتر دلسرد می شوند و با هر مسئله ای{از صحنه} کنار نمی‌روند.

حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه گاهی به اسم فعالیت فرهنگی، کار کلاً به حاشیه می رود که اسم آن اصلاً فرهنگی نیست؛ مسئله تربیت و مقاوم سازی فکری و رفتاری و روحی و معنوی و فرهنگی جوان در مسجد را مهم خواند.

وی گفت: این امر باید به گونه ای باشد که این جوان در خارج از محیط مسجد و کانون و پایگاه بسیح و... حفظ شود و آسیب پذیری او کم و اثرگذاری او زیاد باشد.

امام جماعت مسجد امام حسین خیابان مهدیه بر لزوم نشاط، محبت، صمیمیت و... در کنار معارف دینی تأکید کرد.