سرعت رشد فعالیت های کانون فرهنگی هنری مکتب الشهداء سرآسیاب ستودنی است
سرعت رشد فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري مکتب الشهداء سرآسياب ستودني است

سرعت رشد فعالیت های کانون فرهنگی هنری مکتب الشهداء سرآسیاب ستودنی است

سرعت رشد فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري مکتب الشهداء سرآسياب فرهنگي در حاشيه کرمان؛ طي مدت کوتاهي پس از تأسيس به گونه اي که عنوان کانون شايسته تقدير کشوري را دارد؛ ستودني است.
شناسه خبر : 36790 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمان؛ حسین احمدی نژاد، در حاشیه بازدید مدیر و کارشناسان ستادکانون های مساجد استان از کانون فرهنگی هنری مکتب الشهداء مسجد سیدالشهداء سرآسیاب گفت: سال 95 داخل حسینیه، صیغه مسجد خواند شد و فعالیت های مسجد شکل گرفت.

مدیرکانون فرهنگی هنری مکتب الشهداء افزود: دو سال بعد یعنی در سال 97 کانون تشکیل شد که یک سال پس از آن در سال 98 کانون، فعالیت های جدی خود را آغاز کرد و از همان سال تا کانون موفق به کسب رتبه شده است.

وی ادامه داد:  در سال 98 در استان سوم و در شهرستان کرمان اول شدیم و در سال 99 هم در شهرستان اول و در استان استان ششم و در کشور در رواق کتاب شایسته تقدیر شدیم.

احمدی نژاد با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ نیز حدود ۱۳ تا ۱۴ هزار امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب کردیم؛ افزود: از میان 26 هزار کانون فرهنگی هنری مسجد در کشور در جایگاه 476 قرار گرفتیم.

وی اعضای این کانون را ۹۲۴ نفر و عمده فعالیت های آن را کلاس های آموزشی، گروه سرود و نمایش، شنبه های با کتاب و... عنوان و بیان کرد: کسب رتبه شایسته تقدیر در سال 99 در رواق کتاب و کسب رتبه برتر کانون های شهرستان کرمان در دو دوره اول فهما از موفقیت های این کانون است.

مدیرکانون فرهنگی هنری مکتب الشهداء در پایان تصریح کرد: دوربین عکاسی؛ کتاب، قفسه و میز برای کتابخانه، فایل بایگانی از جمله نیازهای کانون است.

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیرستادفهمای استان کرمان پس از استماع این گزارش، سرعت رشد کانون فرهنگی هنری مسجد طی مدت کوتاهی پس از تأسیس را قابل ستایش دانست.

رییس هیئت امنای این مسجد هم موفقیت های کسب شده را مرهون تلاش شبانه روزی مدیرکانون مسجد دانست که زندگی خود را وقف در فعالیت های کانون کرده است.