دایره فعالیت کانون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان گسترده‌تر می‌شود
دايره فعاليت کانون سردار شهيد حاج قاسم سليماني در شهر کرمان گسترده‌تر مي‌شود

دایره فعالیت کانون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان گسترده‌تر می‌شود

کانون فرهنگي وهنري سردار شهيد حاج قاسم سليماني شهر کرمان، در کنار هيئت باسابقه و بزرگ شهداي بيت‌الله الحرام و پايگاه مقاومت بسيج، روز به روز شکوفاتر و دايره فعاليت‌هاي آن گسترده‌تر مي‌شود.
شناسه خبر : 36988 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمان: پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ نخستین کانون فرهنگی هنریِ مزین به نام وی، در مسجد قائم عجل الله تعالی کرمان است که درست یک ماه پس از شهادت سردار بزرگ مقاومت تأسیس شد.

 

این کانون در کنار هیئت باسابقه و بزرگ شهدای بیت الله الحرام و پایگاه مقاومت بسیج، روز به روز شکوفاتر و دایره فعالیت های آن گسترده تر شد.

در حال حاضر نام ۴۰۰ نفر به عنوان اعضای این کانون ثبت سامانه بچه های مسجد است.

آنگونه که رسول قاضی زاده، مدیر کانون می گوید: با توجه به نیازسنجی انجام شده کلاس هایی برای سنین ۱۲ تا ۱۵ سال شامل خوشنویسی، آموزش مبانی برق، انسان شناسی و...تشکیل شد ضمن اینکه اردوهایی نیز با محورتی کانون پایان هفته ها برگزار شده است.

جوادی، رابط خواهران کانون فرهنگی هنری سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی هم می گوید: برپایی میز نقاشی برای کودکان، میز امانت کتاب، برگزاری اردو، دیدار با خانواده شهدا، اجرای کار فرهنگی در گلزار شهدا، توزیع بسته های فرهنگی در مناسبت ها، برگزاری جشن های مناسبتی، برپایی نمایگشاه محصولات فرهنگی، تشکیل گروه فرهنگی دختران حاج قاسم و...بخشی از فعالیت های کانون است.