همت بچه‌های روستا منجر به مطرح شدن کانون حضرت ولی عصر در سطح ملی شد
همت بچه‌هاي روستا منجر به مطرح شدن کانون حضرت ولي عصر در سطح ملي شد

همت بچه‌های روستا منجر به مطرح شدن کانون حضرت ولی عصر در سطح ملی شد

در راستاي تجليل از کانون هاي برتر طرح ملي فهما، مديرستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان از مدير کانون ولي‌عصر(عجل الله تعالي) مسجد جامع روستاي رحيم آباد کرمان تجليل کرد.
شناسه خبر : 37017 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۷

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمان؛ در راستای تجلیل از کانون های برتر طرح ملی فهما، مدیرستاد هماهنگی  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از مدیر کانون ولی‌عصر(عجل الله تعالی) مسجد جامع روستای رحیم آباد کرمان تجلیل کرد.

 

مجید رحیم آبادی، مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی) روستای رحیم آباد با اشاره به اینکه این کانون در سال 70 راه اندازی شده و حدود 600 عضو دارد؛ افزود: از این تعداد، 250 نفر در کلاس های کانون شامل قرآن، ریاضی، چرتکه، پته دوزی و... شرکت می کنند.

 

وی به درخشش این کانون در سطح کشور در زمینه کتاب و کتابخوانی اشاره و بیان کرد: در نخستین جشنواره ملی کتاب بچه های مسجد؛ مقام برتر سفیران کتاب را کسب کردیم.

 

رحیم آبادی کسب عنوان نخبه مسجدی در کشور توسط وی، عنوان کانون برتر در فعالیت های کتاب و کتابخوانی در طرح ملی اوقات فراغت کانون های مساجد کشور در سال ۹۷، موفقیت در جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب در سال ۹۳ را از دیگر موفقیت های این کانون عنوان کرد.

 

وی همچنین انتخاب «کتابخوان برتر» و «خیّر کتابخانه ساز» کشوری توسط روستای رحیم آباد و نیز کسب عنوان شایسته تقدیر توسط کانون مسجد در سال گذشته را هم مورد اشاره قرار داد.

 

این مدیر موفق در کانون های مساجد اظهار کرد: تلفن گویا برای کتابخانه، راه اندازی خانه دیجیتال و راه اندازی طرح مروج کتاب که رتبه برتر کشوری هم دارد از فعالیت های شاخص کانون هستند.

 

وی در خصوص کمبودها و نیازهای کانون هم گفت: ویدیو پروژکتور و یا  ال سی دی برای کلاس زبان خیلی نیاز است و اگر این دستگاه تأمین شود خیلی از کارهای کانون راه می افتد.

 

رحیم آبادی، بهسازی حیاط کانون و قرار دادن وسایل بازی و سرگرمی برای کودکان را از دیگر نیازهای این کانون اعلام کرد.