تجلیل از متولیان ستاد دهه فجر در استان کرمان/ستاد فهما و خبرگزاری شبستان برتر شدند
تجليل از متوليان ستاد دهه فجر در استان کرمان/ستاد فهما و خبرگزاري شبستان برتر شدند

تجلیل از متولیان ستاد دهه فجر در استان کرمان/ستاد فهما و خبرگزاری شبستان برتر شدند

در همايش تجليل از دست‌اندرکاران و متوليان ستاد دهه فجر استان کرمان؛ ستاد فهما و دفتر استاني خبرگزاري شبستان به ترتيب در زمره کميته‌هاي مردمي و سانه‌هاي برتر معرفي و تجليل شدند.
شناسه خبر : 37092 تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۵

به گزارش  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان؛ همایش تجلیل از دست اندرکاران ستاد دهه فجر استان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار، تنی چند از دیگر مسئولان و مدیران کل  یکشنبه(۴ اردیبهشت) در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد.

 

«حسین انجم شعاع»  با بیان اینکه ۲۴ کمیته متشکل از دستگاه های اجرایی، نهادهای نظامی و تشکل‌های مردمی در ستاد دهه فجر استان شکل گرفت؛ افزود: جلسات متعددی از اول دی ماه سال گذشته برگزار و برنامه ریزی خوبی برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر انجام شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری مطلوب مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ گفت: بیش از ۱۵ هزار خودرو در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

 

انجم شعاع با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد کمیته های مختلف بلافاصله پس از دهه فجر آغاز شد؛ اظهار کرد: بر اساس امتیاز کسب شده کمیته ها، امروز از پنج کمیته به عنوان برتر، پنج کمیته نمونه، چهار کمیته تقدیری و دو کمیته نمونه مردمی تجلیل می شود.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این، از دو نفر فعال مردمی و چند نفر فعال فرهنگی که بیش از وظیفه با ستاد دهه فجر همکاری کردند و نیز از تعدادی از رسانه ها تجلیل می شود.

 

این گزارش می افزاید: در این مراسم ضمن تجلیل از کمیته های برتر و نمونه و فعالان مردمی ستاددهه فجر استان؛ از حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیرستاد کانون های مساجد استان به عنوان مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان در بخش کمیته های مردمی نمونه تجلیل شد.

 

همچنین در بخش تجلیل از رسانه های برتر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ از طاهره بادامچی، مدیر دفتر استانی خبرگزاری شبستان در استان کرمان تجلیل شد.

 

تجليل از متوليان ستاد دهه فجر کرمان/ستاد فهما و خبرگزاري شبستان در استان برتر شدند