اعلام ویژه‌برنامه‌های ستاد فهما استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس
اعلام ويژه‌برنامه‌هاي ستاد فهما استان کرمان به مناسبت روز جهاني قدس

اعلام ویژه‌برنامه‌های ستاد فهما استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس

در آستانه آخرين جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، ستاد فهماي استان کردستان سلسله برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد به مناسبت اين روز را اعلام کرد.
شناسه خبر : 37249 تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

به گزارش ستادارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان کرمان؛  با توجه به پیش بودن روز جهانی قدس و اهمیت حضور و نقش آفرینی کانون های مساجد در این رویداد بزرگ؛ برنامه های پیشنهادی به کانون های مساجد استان ارائه شد.

 

بر پایه این گزارش فضاسازی و تبلیغات محیطی مسجد و کانون و هماهنگی حضور پررنگ و یکپارچه اعضای کانون در راهپیمایی روز قدس و برگزاری طرح مأذنه های مقاومت، پخش سرودهای حماسی و سخنرانی های حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مرتبط با روز قدس و فلسطین از مأذنه های مساجد ازساعت ۹صبح روز جهانی قدس از جمله این پیشنهادات است.       

    
در این بسته پیشنهادی؛ برپایی ایستگاه ها و غرفه های فرهنگی (نقاشی کودکان، نمایشگاه و.....) در مسیر راهپیمایی روز قدس و تولید محتوای رسانه ای و انتشار در فضای مجازی با نام کانون و ساخت نمادها، کارهای حجمی مرتبط با فلسطین وروزجهانی قدس در راهپیمایی نیز قرار گرفته است.

 

ستاد فهمای استان کرمان همچنین برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و هنری؛ برگزاری نشست های بصیرتی، تبینی و روشنگری در مساجد و استفاده از ظرفیت جمع خوانی قرآن و تبلیغ حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس را نیز پیشنهاد کرده است.