دو کانون فرهنگی هنری از استان کرمان به آیین معرفی پایتخت فهما اعزام می شود
دو کانون فرهنگي هنري از استان کرمان به آيين معرفي پايتخت فهما اعزام مي شود

دو کانون فرهنگی هنری از استان کرمان به آیین معرفی پایتخت فهما اعزام می شود

مديرستاد فهماي استان کرمان گفت: دو کانون فرهنگي هنري از استان کرمان به آيين اختتاميه فهما ۱۴۰۰ در مشهد مقدس اعزام مي شود.
شناسه خبر : 37502 تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

حجت الاسلام مصطفی گرجی در گفتگو با ستاداارتباطات رسانه ای (فهما)از کرمان؛ رویداد ملی فهما را یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای حوزه فرهنگ و هنر مساجد ایران نام برد.

مدیرستاد فهمای استان کرمان افزود: این رویداد در بین ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: استان کرمان نیز با نزدیک ۷۰۰ کانون مسجد در این رویداد فرهنگی شرکت کرده و حرکت های خوب و پویایی در استان انجام شده است.

گرجی با اشاره به اینکه اختتامیه رویداد ملی فهما پایان هفته جاری در مشهد مقدس برگزار می شود؛ گفت: کانون های فرهنگی هنری الزهرا رفسنجان و ولی عصر قاسم آباد(از توابع رفسنجان) به این مراسم اعزام می شوند.

وی افزود: کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) مسجد الزهرا(س) رفسنجان به عنوان «شایسته تقدیر ویژه» در رواق کتاب رویداد ملی فهما 1400 معرفی شد.

این مسئول تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج)مسجد جامع روستای قاسم آباد رفسنجان در رواق ترنج هم در این رویداد شایسته تقدیر شناخته شد.

گفتنی است؛ طی مراسمی در روز جمعه این هفته که با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و تنی چند از مسئولان استانی برگزار می‌شود؛ شهر مقدس مشهد به عنوان دومین پایتخت فهما اعلام شده و از کانون‌های دارای رتبه برتر، شایسته تقدیر ویژه، شایسته تقدیر  و همچنین تعدادی از کانون‌های فرهنگی هنری فعال در سومین رویداد فهما تجلیل به عمل می‌آید.