بچه‌های مسجد برای جریان‌سازی فرهنگی پای‌کار باشند
بچه‌هاي مسجد براي جريان‌سازي فرهنگي پاي‌کار باشند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛

بچه‌های مسجد برای جریان‌سازی فرهنگی پای‌کار باشند

روحي اظهار کرد: کانون هاي مساجد در راستاي شکل‌گيري برنامه‌هاي جريان‌ساز پاي کار باشند تا شاهد اتفاقات خوبي در تمام محلات باشيم.
شناسه خبر : 38331 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان: محسن روحی، در دیدار با مدیر و اعضای ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه افتخار دارم که کار خود را از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شروع کرده‌ام، گفت: تلاش ما رفع مشکلات در عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر استان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه تلاش ما بر این است جشنواره شهید سلیمانی را در تمام کشور فراگیر کنیم، افزود: ستاد کانون‌های مساجد کرمان در این زمینه می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت بچه‌های مسجد، همکاری خوبی داشته باشد و برنامه‌هایی برای بهتر برگزار شدن این طرح ارائه دهد.

وی با تاکید بر اینکه باید از برگزاری فعالیت‌هایی که بازدهی بالایی ندارد اجتناب شود، گفت: می‌توان برنامه‌هایی بلند مدت برگزار کرد که لازمه این کار این است که بچه‌های مسجد در راستای شکل‌گیری برنامه‌های جریان‌ساز پای کار باشند.

روحی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت‌های خوبی دارند که باید فعال‌تر شوند، ادامه داد: هدف ما انجام اقدامات برنامه محور در برگزاری یادواره‌ها، خدمت‌رسانی‌ها و فرهنگ‌سازی در امور مختلف است

پیش از وی، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به فعالیت قریب به ۷۰۰ کانون در شمال و ۴۰۰ کانون در جنوب استان؛ اظهار کرد: علاوه بر ساختار، کانون های مساجد در محتوا هم دچار تحول شده است.

وی به رویداد ملی فهما اشاره کرد و در ادامه از ایجاد مرکز رشد خلاقیت کانون های مساجد استان خبر داد و افزود: رویداد« ایده شو» نیز در حال برنامه ریزی است.