ایده‌پردازی و حرکت به سوی کارآفرینی دستور کار کانون‌های مساجد باشد
ايده‌پردازي و حرکت به سوي کارآفريني دستور کار کانون‌هاي مساجد باشد
مدیر ستاد فهمای استان کرمان:

ایده‌پردازی و حرکت به سوی کارآفرینی دستور کار کانون‌های مساجد باشد

حجت الاسلام گرجي گفت: محور ما بايد توسعه انساني باشد و به سمت ايده پردازي و فکور بودن پيش برويم و قطعاً ستاد کانون هاي مساجد هم بايد بسترها و زيرساخت هايي فراهم کند.
شناسه خبر : 38370 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از فهرج، حجت الاسلام مصطفی گرجی، شنبه(۲۸خرداد) در جلسه شورای هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان که با حضور مسئولین برگزار شد؛ با بیان اینکه دینداری بدون دردمندی و با بی تفاوتی نسبت به آنچه در اطراف می گذرد، فایده ندارد؛ بر لزوم برنامه ریزی مناسب توسط متولیان حوزه فرهنگ و هنر و سیاست و... برای کاهش آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

 

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان اهمیت کار تمیز فرهنگی را مورد تأکید قرار داد و افزود: این همه سرود در کشور خوانده شده اما کدام یک مانند «سلام فرمانده» جواب داده است؟

 

وی با تأکید بر اینکه امروز هر امام جماعت و یا هر مسئول باید یک صفحه مخصوص در فضای مجازی داشته باشد زیرا افسران جنگ نرم هستند؛ تصریح کرد: اگر ما (از فرصت فضای مجاز)  استفاده نکنیم دیگران استفاده نامطلوب می کنند و بعد داد ما در می آید.

 

حجت الاسلام گرجی با تأکید بر اینکه جورچین فرهنگی را باید کامل کرد؛ اظهار کرد: قفل کردن درب مسجد معنا ندارد؛ تصریح کرد: دین و نظام در معرض دو خطر «عرضه ضعیف و دفاع بد» از جانب خودی ها و «سوء تبلیغ از دین و رَد قوی یعنی حمله خوب» از جانب دشمنان قرار داد.

 

 وی خاطرنشان کرد: جای دفاع خوب از دین و نظام خالی است در حالیکه باید به تناسب زمان پاسخ (حملات فرهنگی دشم) بدهیم و مراقب باشیم کارهای فرهنگی به گونه ای انجام نشود که منجر به انزجار و تنفر نسل جوان باشد.

 

مدیرستاد کانون های مساجد استان کرمان اظهار کرد: کشور ما پُرنهاد است در حالیکه اگر یک نهاد فرهنگی کار خودش را درست انجام می داد نیاز به این همه هزینه برای رفع آسیب های اجتماعی نبود.

 

وی در پایان با تأکید بر لزوم ورود بچه های مسجد به عرصه های مختلف از جمله کارآفرینی خاطرنشان کرد: محور ما باید توسعه انسانی باشد و به سمت ایده پردازی و فکور بودن پیش برویم و قطعاً ستاد کانون های مساجد هم باید بسترها و زیرساخت هایی فراهم کند.