برگزاری نود و هفتمین نشست کتابخوان در کانون فرهنگی هنری الجواد (ع) کرمان
برگزاري نود و هفتمين نشست کتابخوان در کانون فرهنگي هنري الجواد (ع) کرمان

برگزاری نود و هفتمین نشست کتابخوان در کانون فرهنگی هنری الجواد (ع) کرمان

کانون فرهنگي هنري الجوادعليه السلام مسجد سيدالشهداء کرمان، نود و هفتمين نشست کتابخوان را در راستاي طرح ملي«شنبه هاي باکتاب» باحضورو مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزارنمود
شناسه خبر : 41833 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: کانون فرهنگی هنری الجواد (ع) مسجد سیدالشهداء کرمان،  نود و هفتمین نشست کتابخوان با در راستای اجرای طرح ملی «شنبه های با کتاب» باحضور  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار کرد.


«محسن روحی» در این بازدید با اشاره به تشکیل حلقه های مختلف کتابخوان در این کانون که شامل پدران، مادران، جوانان دختر، جوانان پسر و کودکان است؛ شور و اشتیاق این گروه ها به کتابخوانی را باعث ایجاد وجد بازدیدکنندگان دانست.

وی فعالیت های این کانون را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه ستودنی خواند و اظهار کرد: امیدواریم با این برنامه بتونایم در سطح مساجد سرانه مطالعه در جامعه را افزایش بدهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: هر اندازه که علم و آگاهی مردم افزایش یابد برای آینده خودشان و نظام مفیدتر است.

بر اساس این گزارش؛ امام جماعت و هیئت امنای مسجد سیدالشهدا، پایگاه بسیج خواهران کوثر، پایگاه بسیج برادران انصارالحسین، مؤسسه فرهنگی عطر آیه ها، واحدفرهنگی جوانان مسجد، کتابخانه شهید حجت الاسلام یعقوبی، باشگاه فرهنگی ورزشی کاراته دای دو سید الشهدا و باشگاه فرهنگی ورزشی بدنسازی مسجد همکاران طرح شنبه های با کتاب هستند.

کتابخانه این کانون بیش از ۹ هزار جلد کتاب فهرست نویسی شده دارد که بیش از ۶ هزار جلد کتاب از سوی ستاد کانون های مساجد استان به این کتابخانه اهدا شده است.