تجلیل از خانواده شهید «حسین جان ایرانمنش» در طرح سه‌شنبه‌های تکریم
تجليل از خانواده شهيد «حسين جان ايرانمنش» در طرح سه‌شنبه‌هاي تکريم

تجلیل از خانواده شهید «حسین جان ایرانمنش» در طرح سه‌شنبه‌های تکریم

سه‌شنبه‌هاي تکريم در پاسداشت خانواده شهيد حسين جان ايرانمنش از شهداي عمليات ثامن الائمه (ع)، در منزل شهيد و با حضور خانواده برگزار شد.
شناسه خبر : 42091 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمان؛ سه شنبه های تکریم در پاسداشت خانواده شهید حسین جان ایرانمنش از شهدای عملیات ثامن الائمه علیه السلام، سه شنبه (۱۷ آبان) در منزل شهید و با حضور یکی از فرزندان و داماد خانواده برگزار شد.


دراین دیدارعلی ایرانمنش فرزند شهیدبه بیان خاطراتی ازاین شهید بزرگوارپرداختندوی تصریح کردبا توجه به درخواست مدیر کل سابق حفظ آثارونشر ارزش های دفاع مقدس کتاب حسین جان با تقریظ حاج قاسم به چاپ رسانده است.


درادامه محسن روحی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان به عنوان داماد خانواده شهید هم ضمن اشاره به درگذشت همسر شهید در هفته گذشته افزود: سبک زندگی شهید حسین جان ایرانمنش در ایثار و توجه به افراد بود وامروز جامعه به این مهربانی و احساس مسئولیت نسبت به همنوع احتیاج دارد و ایثار را باید از بچگی به فرزندان آموخت. در پایان این دیدار به رسم قدرشناسی از فرزند شهید توسط مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان تجلیل به عمل آمد.