اجرای طرح «همپای محراب» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان
اجراي طرح «همپاي محراب» در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان خبر داد؛

اجرای طرح «همپای محراب» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان

حجه الاسلام والمسلمين گرجي در نشست هم‌انديشي با جمعي از مديران کانون‌هاي مساجد فعال در مرکز کرمان، از اجراي طرح همپاي محراب (پايش، الگوسازي، وشبکه سازي) در اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 42144 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی گرجی» در نشست هم اندیشی با جمعی از مدیران کانون های فعال فرهنگی هنری مساجد مرکز کرمان؛ از اجرای طرح همپای محراب (پایش، الگوسازی، شبکه سازی) درکانون های مساجد استان خبر داد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان افزود: مساجد به عنوان پایگاهی مستحکم و اعتقاد همه مسلمانان محسوب می شوند که از دل آنها حوزه های فرهنگی و هنری دنبال می شود.


وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد به مثابه بازوی فرهنگی و هنری مسجد هستند؛ به بخشی هایی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد کانون های مساجد و بسیج اشاره کرد و گفت: همکاری و همیاری این دو می تواند نتایج درخشانی را به همراه بیاورد، چنانچه رهبر معظم انقلاب به این مهم اشاره داشتند.


حجت الاسلام گرجی، در ادامه شبکه سازی و الگوسازی در کانون های مساجد را مورد تاکید قرار داد و گفت: به همین منظور پس از پایش های انجام شده، هشت کانون فرهنگی هنری مسجد به عنوان‌ پایلوت انتخاب شده اند.


 وی تصریح کرد: هدف‌گذاری، برنامه ریزی، اهتمام به انجام دقیق فعالیت ها و ارتباط مستمر با مخاطبان از جمله مواردی است که همواره باید در عرصه برنامه های مسجدی مورد توجه باشد؛ ضمن اینکه در این عرصه شبکه سازی منظم نیز تاثیر بسزایی دارد که در این راستا کانون های مساجد استان کرمان فعالیت های متعددی را داشته است.