اولین دوره مسابقات قصه‌گویی به میزبانی کانون الجواد (ع) کرمان برگزار می‌شود
اولين دوره مسابقات قصه‌گويي به ميزباني کانون الجواد (ع) کرمان برگزار مي‌شود
به مناسبت سی‌اُمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران؛

اولین دوره مسابقات قصه‌گویی به میزبانی کانون الجواد (ع) کرمان برگزار می‌شود

همزمان با سي‌اُمين هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران، اولين دوره مسابقات قصه‌گويي به ميزباني کانون الجواد (ع) کرمان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 42177 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) ازاستان کرمان: همزمان با هفته کتاب وکتابخوانی کانون فرهنگی وهنری الجواد مسجدسیدالشهداء کرمان اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات قصه گویی کرد.


«محمد دهقانی» در مورد این مسابقات طی گفت وگویی با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به اینکه برگزاری این دوره از مسابقات ازسری ویژه برنامه های طرح «شنبه های با کتاب» است افزود: در راستای ارتقای این طرح اعضای کانون اقدام به برگزاری ویژه برنامه جشن کتاب در روزهای شنبه برای کودکان کردند، این برنامه همچنین با برگزاری حلقه های مطالعاتی ومعرفتی ونشست های دوستانه برای والدین ، نوجوانان در دو گروه خواهران و برادران همراه است.


مدیر کانون فرهنگی وهنری الجواد(ع) در ادامه به برگزاری دوره های آموزش قصه گویی با حضوراساتید مجرب استان کرمان با هدف شناسایی استعدادهای این رشته خبر داد و تصریح کرد: در برگزیدگان این دوره که شامل 12 نفر می شوند در مسابقات نهایی شرکت می کنند.


گفتنی است اولین دوره مسابقات قصه گویی کانون با حضور حجت الاسلام «مصطفی گرجی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان کرمان برگزار می شود.