کتابخانه شهید «جواد بذرافشان» کانون فرهنگی هنری باب‌الحوائج شهر کرمان افتتاح شد
کتابخانه شهيد «جواد بذرافشان» کانون فرهنگي هنري باب‌الحوائج شهر کرمان افتتاح شد

کتابخانه شهید «جواد بذرافشان» کانون فرهنگی هنری باب‌الحوائج شهر کرمان افتتاح شد

همزمان با هفته بسيج کتابخانه کانون فرهنگي هنري باب الحوائج مسجد حضرت ابوالفضل شهر کرمان با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد اين استان افتتاح شد.
شناسه خبر : 42576 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: کتابخانه کانون فرهنگی هنری «باب‌الحوائج» مسجد ابوالفضل شهر کرمان شنبه 5 آذرماه با حضور مادر شهید جواد بذرافشان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان، امام جماعت و هئیت امنای مسجد به نام آن شهید بزرگوار افتتاح شد.


حجت الاسلام «مصطفی گرجی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان در مراسم افتتاحیه کتابخانه شهید جواد بذرافشان با اشاره به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی، افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، کار فرهنگی باید تمیز باشد و الان امروزه با قتل عام فرهنگی مواجه هستیم.


وی افزود: در راستای مکتب امام حسین (ع)، امروز نیز باید در حوزه فرهنگ به شکل جهادی کار کرد و جهاد تبیین را باید در اولویت فعالیت های خود قرار دهیم و به تناسب ذائقه نسل جوان، مسجد را محور قرار داده و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را به شکل جذابی ارائه کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان گفت: در جامعه اسلامی همه دستگاه ها و موسسات فرهنگی مسئولیت دارند و در این مسیر باید با نگاه تخصصی و کارشناسی به همراه صبر و حوصله فعالیت کرد.