فعالیت‌های فرهنگی باید با نگاه علمی و پیوست دانش‌بنیان انجام شود
فعاليت‌هاي فرهنگي بايد با نگاه علمي و پيوست دانش‌بنيان انجام شود

فعالیت‌های فرهنگی باید با نگاه علمی و پیوست دانش‌بنیان انجام شود

حجت الاسلام گرجي گفت: فعاليت هاي فرهنگي بايد با نگاه علمي و پيوست دانش بنيان انجام شود و به شعار سال مقام معظم رهبري توجه کرد.
شناسه خبر : 42611 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۲

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) ازاستان کرمان.‌حجت الاسلام مصطفی گرجی صبح امروزدوشنبه7آذرماه درنشست با تنی چند از مدیران کانون های فرهنگی وهنری مساجد شهرکرمان با محور طرح «همپای محراب» به سخنرانی پرداخت.

وی در این نشست که در محل کانون فرهنگی هنری «جنت الحسین» برگزار میشد، با اشاره به ضرورت انجام کار فرهنگی، افزود: مدیران فرهنگی باید با شناخت اهداف و انجام کار تخصصی، کار فرهنگی تمیز را انجام دهند.


حجت الاسلام گرجی با بیان این مطلب که داشتن تخصص و امین بودن دو ویژگی مهم مدیران فرهنگی بابد باشد، اظهار داشت: انجام کار تشکیلاتی یکی دیگر از ویژگی های مهم کانون های فرهنگی فرهنگی مسجد است و نداشتن این ویژگی موجب ضعف کار فرهنگی می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج امکانات و مراوده با مردم باید مورد توجه کانون های مساجد باشد، خاطرنشان کرد: همچنین کانون های مساجد باید آتش به اختیار کار کنند و در زمینه های مختلف با یکدیگر مشورت کنند.


وی ابراز داشت: فعالیت های فرهنگی باید با نگاه علمی و پیوست دانش بنیان انجام شود و به شعار سال مقام معظم رهبری توجه کرد.