باید نهضت نهج البلاغه‌خوانی در سطح مساجد شکل بگیرد
بايد نهضت نهج البلاغه‌خواني در سطح مساجد شکل بگيرد

باید نهضت نهج البلاغه‌خوانی در سطح مساجد شکل بگیرد

حجت‌الاسلام گرجي با تأکيد بر ضرورت شکل‌گيري نهضت نهج‌البلاغه خواني در کانون هاي مساجد گفت: طرح شنبه هاي با کتاب را بايد به سمت سوق داد.
شناسه خبر : 42876 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۱

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمان: حجت الاسلام مصطفی گرجی، در دیدار «محمدرضا آقاملایی» مدیر بنیاد نهج البلاغه جنوب شرق کشور گفت: قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مسیر حرکت انسان را آسان می کند اما خطر بزرگ این است آنها را صرفاً برای ثواب  استفاده کنیم و درس نگیریم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان تاکید کرد: با مطالعه این کتب شریف باید یک دگرگونی و تغییراتی در زندگی انسان ایجاد شود.


 وی نیاز جامعه به رشد و نمو و تعالی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: نامه مالک اشتر اگر در جامعه جانمایی شود و باورمندی ایجاد کند دغدغه ای نخواهیم داشت.


 حجت الاسلام گرجی با اشاره به اهمیت موضوع نهج البلاغه و یادآوری این نکته که رهبری فرمایشات فراوانی راجع به نهج‌البلاغه دارند؛ بر استفاده از ظرفیت مساجد برای گسترش فرهنگ نهج البلاغه تاکید کرد.


 وی خاطرنشان کرد: طرح "شنبه های با کتاب" کانون های مساجد می تواند با فرمت نهج البلاغه شکل بگیرد و سلسله گفتارهایی مطرح شود که باید ساز و کار آن طراحی شود.


 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان تاکید کرد: نهضت نهج البلاغه خوانی باید در مساجد شکل بگیرد و خود بچه های کانون های مساجد هم از آن استقبال می کنند‌.