رایزنی برای راه‌اندازی کتابخانه تخصصی نهج‌البلاغه و تربیت مربی در کانون‌های مساجد کرمان
رايزني براي راه‌اندازي کتابخانه تخصصي نهج‌البلاغه و تربيت مربي در کانون‌هاي مساجد کرمان
در دیدار مدیران ستاد فهمای کرمان و بنیاد نهج‌البلاغه جنوب شرق کشور بررسی شد؛

رایزنی برای راه‌اندازی کتابخانه تخصصی نهج‌البلاغه و تربیت مربی در کانون‌های مساجد کرمان

در ديدار مديران بنياد نهج‌البلاغه جنوب شرق کشور و ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان کرمان؛ ضمن بررسي همکاري‌هاي مشترک نسبت به راه‌اندازي کتابخانه تخصصي نهج‌البلاغه و تربيت مربي گفت وگو شد.
شناسه خبر : 42877 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۱

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) ازاستان کرمان: «محمدرضا آقاملایی» مدیر بنیاد نهج‌البلاغه جنوب شرق کشور در دیدار با حجت الاسلام «مصطفی گرجی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان؛ به شکل گیری فعالیت های مرتبط با نهج البلاغه از دهه ۷۰ اشاره کرد و گفت: این فعالیت ها در استان کرمان با توزیع کتاب نهج البلاغه میان طلاب و دانشجویان کرمانی آغاز شد.


آقاملایی در ادامه برگزاری کرسی های نظریه پردازی، نشست های علمی در بیشتر سازمان ها، نشست زن در نهج البلاغه در رفسنجان و... را از جمله دیگر فعالیت های این بنیاد برشمرد.

مدیر بنیاد نهج البلاغه جنوب شرق کشور آموزش معارف نهج البلاغه با بیان اینکه در این مدت کارهای ریشه ای بسیاری در راستای معرفی و تشر معارف نهج البلاغه صورت گرفته است، افزود: در حال حاضر چند هزار پایان نامه درباره نهج البلاغه در دانشگاه های کشور در حال تدوین است.


وی افزود: در آینده بیش از ۲۰۰ جلد کتاب با همکاری استان های دیگر در قطع پالتویی با موضوع نهج البلاغه چاپ می شود.


آقاملایی تصریح کرد: بنیاد نهج البلاغه استان کرمان پس از اردبیل، تهران و کاشان چهارمین بنیادی است که مجوز پذیرش دانشجو در مقاطع ارشد و دکتری را اخذ کرده است.


گفتنی است در این نشست، راه اندازی کتابخانه تخصصی نهج البلاغه و تربیت مربی در کانون های مساجد به عنوان دو پیشنهاد اولیه برای همکاری دو جانبه مطرح شد.