مراسم عزاداری ایام فاطمیه به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان برگزار شد
مراسم عزاداري ايام فاطميه به ميزباني ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان کرمان برگزار شد

مراسم عزاداری ایام فاطمیه به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان برگزار شد

حجت الاسلام گرجي گفت:همزمان با ايام شهادت بانوي دوعالم حضرت فاطمه الزهرا(س)مراسم روضه خواني وعزاداري درستادهماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان برگزار شد.
شناسه خبر : 42930 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

حجت‌الاسلام گرجی، در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان کرمان، با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: این مراسم به ميزباني ستاد هماهنگي کانون‌های مساجد استان کرمان و با هدف ایجاد همدلی واستفاده از معارف ناب اهل بیت عصمت وطهارت است.

 

مدیر ستاد فهمای استان کرمان افزود: ایام فاطمیه فرصتی ارزشمند برای شناخت شخصیت برجسته وممتاز بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س)است.


وی گفت: با نگاهی به شخصیت حضرت زهرا (س) در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی و...به این موضوع پی می بریم که ایشان ازشخصیت والایی به عنوان دخت پیامبر گرامی اسلام(ص) برخوردار بودند. 


حجت الاسلام  گرجی تصریح کرد: ایام فاطمیه فرصت مناسبی است تا در مجالس عزاداری موضوعات مهمی از جمله سبک زندگی، همسرداری وتربیت فرزندان حضرت زهرا به عنوان الگو برای جامعه وخانواده ها معرفی وتبیین شود.

 

وی ادامه داد: در این راستا ستاد هماهنگي کانون‌های مساجد استان کرمان از تاریخ 19 تا  22 آذرماه، مراسم عزاداری ایام فاطمیه را برگزار کرد که از شاخصه های این مراسم دعوت و بهره مندی از سخنان ائمه جماعات مساجدی بود که مساجد اما دارای کانون بود. ضمن اینکه همسایه ها و کسبه اطراف ساختمان ستاد استان نیز در این مراسم حضور یافتند.