آموزش و پرورش تمام قد در خدمت مسجد و در اختیار نهادهای انقلابی است
آموزش و پرورش تمام قد در خدمت مسجد و در اختيار نهادهاي انقلابي است
مدیر کل اموزش و پرورش استان کرمان؛

آموزش و پرورش تمام قد در خدمت مسجد و در اختیار نهادهای انقلابی است

رضايي ضمن استقبال از طرح‌هاي کانون هاي مساجد، بر هم‌افزايي هرچه بيشتر تاکيد کرد و گفت: آموزش و پرورش تمام قد در خدمت مسجد و در اختيار نهادهاي انقلابي است.
شناسه خبر : 43176 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) ازاستان کرمان؛ رضا رضایی، یکشنبه (۴ دی)در دیدار مدیر و تعدادی از کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با وی؛ اهمیت کار آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر ناهنجاری که در جامعه دیده می شود، فوری آموزش و پرورش مورد خطاب قرار می گیرد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: چالش جدی امروز جامعه پمپاژ و بمباران تبلیغاتی است که آنقدر اطلاعات به ذهن افراد می رسد که توان طبقاتی آن را ندارد و دچار سردرگمی می شود و این منجر به ناهنجاری ها می شود و چون جامعه ما اسلامی است ناملایمات، خود را نشان می دهد و به چشم می آید.


وی به خسارت های سه سال تعطیلی مدارس در ایام کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: حداقل ۶ سال طول می کشد تا بخواهیم ناهنجاری های اجتماعی ایجاد شده در این سه سال را برطرف کنیم.


رضایی با اشاره به اینکه طرح های کانون های مساجد طرح های خوبی است؛ استفاده از ظرفیت مساجد را مورد تاکید قرار داد و افزود: آموزش و پرورش تمام قد در خدمت مسجد و در اختیار نهادهای انقلابی است.


 وی از معرفی کتاب در صبحگاه مدارس توسط کتابداران مساجد در راستای طرح "شنبه های با کتاب" کانون های مساجد استقبال کرد.


معاونین وی نیز استفاده از ظرفیت دارالقرآن های آموزش و پرورش، حمایت ائمه جماعات مساجد از نمازجماعت مدرسه؛ برگزاری اردوهای مسجدی برای حضور چند ساعته دانش آموزان در مسجد و حضور والدین به همراه دانش آموزان در نمازجماعت مسجد تاکید کردند.