عاقبت خیر در زندگی مستلزم داشتن تقوا در برهه‌های مختلف حیات است
عاقبت خير در زندگي مستلزم داشتن تقوا در برهه‌هاي مختلف حيات است
مدیر ستاد فهمای استان کرمان در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س)؛

عاقبت خیر در زندگی مستلزم داشتن تقوا در برهه‌های مختلف حیات است

حجت الاسلام گرجي گفت: عاقبت بخير شدن نيازمند داشتن تقوا است، بايد همه اوقات خداوند را حاضر و ناظر بدانيم لذا بايد از پروردگار عالم بخواهيم که لحظه اي ما را به خود وا نگذارد.
شناسه خبر : 43180 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۵

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: حجت الاسلام «مصطفی گرجی» صبح دوشنبه 5 دی ماه؛  در مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان گفت: دین به نظافت و پاکیزگی توجه زیادی دارد، از طرف دیگر در کنار زیبایی و نظم باید خلق خوب هم داشته باشیم و هر سخن و حرفی را نباید به زبان آورد.


وی با بیان این مطلب که انسانیت مجموعه زیبایی ظاهری و خلق حسن است، خاطرنشان کرد: قبل از محاسبه الهی باید ما اعمال خود را مورد محاسبه قرار بدهیم از طرف دیگر گاهی اوقات اگر برای ریا به اعمال الهی بپردازیم موجب رفتن به جهنم می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه فحشا و منکر محدود به ارتباط با نا محرم نمی شود بلکه بی عدالتی و دروغگویی نیز شامل فحشا می شود، تصریح کرد: فردی که مراسم روضه می رود، باید مراقب زبان و سخن خود باشد و هر جمله ای بر زبان نیاورد.


وی با بیان این مطلب که دعا کردن موجب ارتباط قلبی با خداوند می شود چراکه دست خداوند از همه دست ها بالاتر است، ابراز داشت: کسی که تقوا را رعایت می کند، رزق الهی بر وی نازل می شود.


حجت الاسلام گرجی با اشاره به اینکه گاهی اوقات ما خدایان زیادی همچون خدای پست، مقام و پول را می پرستیم، عنوان کرد: عاقبت بخیر شدن نیازمند داشتن تقوا است، باید همه اوقات خداوند را حاضر و ناظر بدانیم لذا باید از پروردگار عالم بخواهیم که لحظه ای ما را به خود وا نگذارد.


وی با بیان این مطلب که باید همه جا به یاد خدا باشیم درنتیجه خداوند نیز به یاد ما است، اضافه کرد: لذا حضور در مجالس اهل بیت باید موجب تطهیر ظاهر و باطن ما شود.

این مراسم باحضور کسبه وهمسایگان همجواربا ستادهماهنگی کانون های مساجد برگزار an.