شهید پورجعفری در مسیر الهی حرکت کرد و به فیض شهادت رسید
شهيد پورجعفري در مسير الهي حرکت کرد و به فيض شهادت رسيد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان؛

شهید پورجعفری در مسیر الهی حرکت کرد و به فیض شهادت رسید

حجت‌الاسلام گرجي گفت: شهيد پورجعفري دلاوري بود که در مسير الهي حرکت کرد و به فيض شهادت رسيد، امروز وظيفه ما ادامه راه اين شهيدان است.
شناسه خبر : 43375 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۵

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) ازاستان کرمان: حجت الاسلام «مصطفی گرجی» صبح سه‌شنبه13 دی ماه در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم در دیدار با خانواده شهید «حسین پورحعفری» ضمن گرامیداشت یاد این شهید دلاور افزود: امیدواریم در این دیدارها جان تازه ای در حوزه معنویت و دین داری برای ما ایجاد شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با بیان این مطلب که در امر بخشش انسان باید از بهترین های خود ببخشد، عنوان کرد: این مسیر همان طریق سیدالشهدا است و کسی که در مسیر حق حرکت می کند خطرها در آن است.


وی با اشاره به اینکه سرنوشت هر انسانی در گرو انتخاب او است و اگر راه، درست انتخاب شود، انسان عاقبت بخیر می شود، افزود: شهید پورجعفری در مسیر الهی حرکت کردند و شهید سلیمانی انتخاب درست شهید پورجعفری بود و انتخابی بسیار درست بود.


حجت الاسلام گرجی  با بیان این مطلب که شهید پورجعفری از اولیای خدا بود و به درجه رفیع شهادت راه پیدا کرد، خاطرنشان کرد: انشالله بتوانیم در مسیر این شهید بزرگوار حرکت کنیم و امروز فقط به جهت دریافت یک انرژی مثبت، خدمت شما رسیدیم.


وی افزود: امروز این شهیدان بزرگوار حضور فیزیکی ندارند ولی ما در قید حیات دنیایی هستیم و تکلیف ما بسیار سنگین است امیدواریم در مسیر بتوانیم گام برواریم.


همچنین در بخش دیگری از این مراسم، روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان طی سخنانی بیان کرد: این شهیدان به آرزوی خود رسیدند اما با مظلومیت شهید شدند و منتظر گرفتن انتقام از بانیان این ترور ناجوانمردانه هستیم.


وی گفت: شهید که شفیع خانواده خود هستند، امیدوارم شفیع ما هم باشند و برای ما هم دعا بکنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: ما به رفاقت شهید پورحعفری با شهید سلیمانی غبطه می خوریم و انشالله که بتوانیم یاد بگیریم.