مسجد؛ پایگاه اصیل و مورد باور مردم است که باید در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه باشد
مسجد؛ پايگاه اصيل و مورد باور مردم است که بايد در برنامه‌هاي دهه فجر مورد توجه باشد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان تاکید کرد:

مسجد؛ پایگاه اصیل و مورد باور مردم است که باید در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه باشد

حجت الاسلام گرجي ضمن تاکيدو تبيين جايگاه امام محله هاي مساجد افزود:مسجد؛ پايگاه اصيل و مورد باور مردم است که بايد در برنامه هاي دهه فجر مورد توجه باشد.
شناسه خبر : 43736 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: حجت الاسلام «مصطفی گرجی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان (یک شنبه 25 دی‌ماه) در نخستین جلسه از کارگروه مساجد ستاددهه فجر استان بر لزوم جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: دهه فجر، تکلیف دستگاه ها را نسبت به این مهم مضاعف می کند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان کرمان  بیان دستاوردهای انقلاب را با توجه به مخاطب امروز، نیازمند شیوه های متفاوت دانست و بر توجه به اقناع سازی مخاطب در نسبت با این موضوع تأکید کرد.


 وی توجه به بستر فضای مجازی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و لزوم کارهای جدید برای نسل جدید را مهم خواند و خاطرنشان کرد: تبیین مسائل، انگیزه های مردم را بالا می برد.


 حجت الاسلام گرجی سپس جایگاه امام محله های مساجد را مورد تأکید قرار داد و افزود: مسجد؛ پایگاه اصیل و مورد باور مردم است که باید در برنامه های دهه فجر مورد توجه باشد.


 در ادامه حجت الاسلام «محمدعلی مظفری»، کارشناس ستاد اقامه نماز استان و امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام خیابان مهدیه هم با بیان اینکه دهه فجر یک مناسبت قشری نیست بلکه مربوط به کل ملت ایران است؛ خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در راهپمایی ۲۲ بهمن امسال آبی بر آتش نقشه های دشمنان است.


 وی حضور مردم در صحنه را هم پشتوانه و هم بهترین راه مقابله با فتنه های دشمنان تلقی کرد و گفت: همچنین این حضور به تقویت دولت و عقب نشینی دشمن از صحنه کمک می کند.
 حجت الاسلام مظفری افزود: جدای از فعالیت های شادی آفرین؛ جلسات تبیینی معارف انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان نیز ضروری است.