امضای تفاهم‌نامه با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با هدف ارتقا و توسعه کارآفرینی برای بچه‌های مسجد
امضاي تفاهم‌نامه با مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي رفسنجان با هدف ارتقا و توسعه کارآفريني براي بچه‌هاي مسجد

امضای تفاهم‌نامه با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با هدف ارتقا و توسعه کارآفرینی برای بچه‌های مسجد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان و مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي رفسنجان در راستاي توسعه کارآفريني براي بچه‌هاي مسجد، تفاهم نامه‌ امضا کردند.
شناسه خبر : 43949 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان کرمان؛ در راستای توسعه کارآفرینی و همچنین همکاری و هم‌افزایی در عرصه فعالیت‌های مشترک؛ تفاهم نامه‌ای با حضور حجت الاسلام «مصطفی گرجی»  مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان و «روح الله بهرامشاهی» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به امضا رسید.

اجرای برنامه‌های مشترک آموزش کارآفرینی در موضوعات تفاهم نامه، تبیین راهکار در ایجاد نمایشگاه توانمندی‌ با رویکرد کارآفرینی و با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و تأسیس کانون فرهنگی هنری مساجد در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از موضوعات این تفاهم نامه محسوب می شود.

طرفین در راستای اجرای این تفاهم نامه متعهد شدند که در زمینه شناسایی، بسترسازی و توسعه پایدار با رویکرد آموزش برای کانون‌هایِ دارای زیرساخت‌های مناسب در جهت ایجاد کارگاه‌های تولیدی، با استفاده از ظرفیت‌های مشارکت‌های مردمی همکاری لازم را داشته باشند.

همکاری در ایجاد نمایشگاه توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با موضوع کارآفرینی از دیگر تعهدات طرفین در این تعهدنامه است.

«روح الله بهرامشاهی» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در مراسم امضای این تفاهم نامه، در سخنانی کوتاه بیان کرد: کانون‌های مساجد در راستای تحقق اقتصاد اسلامی رودهایی هستند که باید به دریای اقتصاد کشور وصل شوند.