چهاردهمین پویش نذر قربانی در استان کرمان به مرحله اجرا رسید
چهاردهمين پويش نذر قرباني در استان کرمان به مرحله اجرا رسيد
با توزیع 1200 بسته گوشت بین نیازمندان؛

چهاردهمین پویش نذر قربانی در استان کرمان به مرحله اجرا رسید

پويش نذرقرباني، با توزيع 1200 بسته گوشت ميان نيازمندان شهرستان‌هاي بردسير، راور، زرند، وارزوئيه و با همت بچه هاي مسجد اجرا شد.
شناسه خبر : 44780 تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان: حجت الاسلام «مصطفی گرجی»  صبح روز چهارشنبه 26 بهمن ماه، از برگزاری چهاردهمین پویش نذر قربانی به مناسبت ایام ماه رجب وسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری برنامه «سمت خدا» و موسسه حضرت خدیجه(س) خبر داد.


 مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه مخاطب این طرح افراد نیازمندی هستند که به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد، گوشت گرم میان آنها توزیع می شود، افزود:  در این دوره قریب به 2 تن گوشت گرم در قالب 1200 بسته میان نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند، به ارزش پنج  میلیاردریال توزیع خواهد شد.


حجت الاسلام گرجی با بیان این مطلب که در این مرحله براساس برنامه ریزی انجام شده نذرهای قربانی در شهرستان های، بردسیر، راور، زرند، وارزوئیه توزیع می شود، تصریح کرد: همچنین با همکاری موسسه نیکوکاری ثامن الحجج(ع)، نذر قربانی بین نیازمندان بیمارهای خاص نیز توزیع می شود.

 

وی گفت:  اینگونه فعالیت ها و برنامه ها می تواند یک الگو و مدل موفق، در راستای حمایت از افراد نیازمند باشد و امیدوار هستیم که همه اقشار مختلف جامعه به کمک یکدیگر شتافته تا در نهایت شاهد کم رنگ شدن آسیب های اجتماعی در حوزه فردی و اجتماعی باشیم.