مسابقه کتابخوانی مجازی «پیشوای آسمانی» به مناسبت نیمه شعبان برگزارمی‌شود
مسابقه کتابخواني مجازي «پيشواي آسماني» به مناسبت نيمه شعبان برگزارمي‌شود
به همت کانون فرهنگی هنری «بوی‌سیب» کرمان؛

مسابقه کتابخوانی مجازی «پیشوای آسمانی» به مناسبت نیمه شعبان برگزارمی‌شود

مسابقه کتابخواني مجازي «پيشواي آسماني» به مناسبت نيمه شعبان و ميلاد با سعادت امام زمان (عج) به همت کانون فرهنگي هنري «بوي‌سيب» کرمان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 45093 تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۸

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان؛ مسابقه کتابخوانی مجازی «پیشوای آسمانی» به مناسبت نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) از 3 اسفند سال جاری تا 3 فرودین سال ۱۴۰۲ به صورت مجازی برگزار می شود.


این مسابقه از کتاب «جامعه منتظر، چالش ها و آسیب ها» به قلم «سید محمد میرتبار» برگزار می‌شود؛ اثری که به همت انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) به زیور طبع آراسته شده است.

علاقه‌مندان با مراجعه به این نشانی الکترونیکی قسمت مسابقات، مسابقه کتابخوانی پیشوای آسمانی می توانند منبع مسابقه را دریافت کنند؛ ضمن اینکه نتایج مسابقه در پیام رسان ایتا از طریق کانال بنیاد حضرت مهدی(عج) کرمان اعلام و به ۵۰ نفر جایزه دو میلیون ریالی اهدا می شود.

گفتنی است: این مسابقه از سه سال قبل توسط کانون فرهنگی هنری بوی سیب مسجد امام هادی علیه السلام آغاز شد که امسال با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان کرمان، نهاد کتابخانه های عمومی استان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان برگزار می شود.