جای خالی گعده‌ها و فرصت اشتراک تجارب مسجدی در سطح جامعه احساس می‌شود
جاي خالي گعده‌ها و فرصت اشتراک تجارب مسجدي در سطح جامعه احساس مي‌شود
شهردار کرمان؛

جای خالی گعده‌ها و فرصت اشتراک تجارب مسجدی در سطح جامعه احساس می‌شود

شعرباف تبريزي، با بيان اينکه جاي گعده‌ها و به اشتراک‌گذاري تجارب مسجدي خالي است و يا به اندازه کفايت نيست؛ تأکيد کرد: بايد از اين طريق مستمع مسايل و مشکلات مختلف فرهنگي اجتماعي باشيم.
شناسه خبر : 45261 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۵۹

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمان، «سعید شعرباف تبریزی» یکشنبه (۱۴ اسفند) در دیدار مدیر و جمعی از نیروهای ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان، به مناسبت فرا رسیدن سالگرد تأسیس کانون های مساجد کشور، گفت: در حوزه مسجد سخنان بسیاری برای گفتن وجود دارد و همچنین تجارب زیستی فراوان که از قبل و بعد از انقلاب پیش روی‌ ما قرار دارد.

شهردار کرمان یکی از مصادیق این امر را خاطرات رهبر معظم انقلاب از مسجد کرامت مشهد در بخش هایی از کتاب «شرح اسم» دانست و بازخوانی خاطرات این‌چنینی برای کسب تجارب مسجدی را مهم عنوان و بیان کرد: تجارب مساجد در قبل و بعد از انقلاب باید جمع آوری و عرضه شود از جمله اینکه مساجد کارهای بزرگی در بحران کرونا انجام دادند.

وی با بیان اینکه جای گعده ها و به اشتراک گذاری تجارب مسجدی خالی است و یا به اندازه کفایت نیست؛ تأکید کرد: باید حداقل هفته‌ای یکبار این گعده ها وجود داشته باشد تا ما نیز مستمع دغدغه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و... آنها باشیم.

شعرباف با افزودن این مطلب که شهرداری دولت کوچکی است و در بسیاری از کارها به افراد معتمد نیاز دارد که بچه های مسجدی مصداق آن هستند؛ گفت: نیاز ما در شهرداری به مساجد فقط از باب فرهنگ و هنر نیست بلکه نیاز به معتمدی محله برای منعکس کردن احتیاجات محله داریم.