کارگاه آموزشی با حضور قاری بین المللی درشهر انار برگزار شد
کارگاه آموزشي با حضور قاري بين المللي درشهر انار برگزار شد

کارگاه آموزشی با حضور قاری بین المللی درشهر انار برگزار شد

همزمان با برگزاري آيين اختتاميه هفدهمين جشنواره قرآن مدهامتان، کارگاه آموزشي با عنوان «تلاوت مسابقه‌اي» با حضور قاري بين المللي «حامد ولي زاده» در شهر انار برگزار شد.
شناسه خبر : 45423 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۰۹

به گزارش ستادارتباطات رسانه اي (فهما) از انار؛ همزمان با آغاز به کار مرحله پاياني هفدهمين جشنواره قرآن مدهامتان، کارگاه آموزشي تلاوت مسابقه‌اي با حضور حامد ولي زاده از قاريان بين المللي برگزار شد.

اين کارگاه ويژه متسابقين اين دوره از جشنواره است و علاوه بر آن، فردا نيز کارگاه آموزشي با موضوع کانون‌هاي مساجد حضور ائمه جماعات برگزار مي شود. حامد ولي زاده، جوان اروميه اي و متولد سال ۱۳۶۷ است که با تشويق خانواده از سه سالگي پاي سفره پربرکت قرآن نشسته است.

سال 1388 نفر اول مسابقات ملي دانشجويان شد و همان سال توفيق يافت که براي اولين بار به حج تمتع اعزام شود. يک سال بعد هم يعني در سال 89 نماينده جمهوري اسلامي ايران در مسابقات بين المللي دانشجويان و رتبه اول شد تا اينکه سال 92 به مسابقات بين المللي مالزي اعزام شد و به گفته خودش بنا به دلايلي نتوانست آن سال اول بشود و رتبه پنجم را کسب کرد اما در سال 94 رتبه اول کشوري و سال 95 رتبه اول بين المللي قرآن کريم در رشته قرائت را کسب کرد.

گفتنی است: امشب نيز محفل «شبي در محضر قرآن با شهدا» با حضور اين استاد و قاري بين المللي از سوي ستاد برگزاري جشنواره قرآن مدهامتان در آستان مقدس امامزاده محمدصالح انار برگزار مي شود‌.