تجلیل از خانواده شهید «حسین عبدالهی» توسط ستاد برگزاری هفدهمین جشنواره قرآن مدهامتان
تجليل از خانواده شهيد «حسين عبدالهي» توسط ستاد برگزاري هفدهمين جشنواره قرآن مدهامتان
همزمان با سالروز تأسیس کانونهای مساجد انجام شد؛

تجلیل از خانواده شهید «حسین عبدالهی» توسط ستاد برگزاری هفدهمین جشنواره قرآن مدهامتان

همزمان با سالروز تأسيس کانونهاي فرهنگي هنري مساجد ، ستاد هفدهمين جشنواره قرآن مدهامتان از خانواده شهيد دانش آموز «حسين عبدالهي» تجليل کردند.
شناسه خبر : 45424 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۲۵

به گزارش ستادارتباطات رسانه اي (فهما) از انار؛ ستاد برگزاري هفدهمين جشنواره قرآن مدهامتان در نخستين روز از اختتاميه اين جشنواره و مصادف با سي‌امين سالگرد تاسيس کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد از يک خانواده شهيد در شهرستان ميزبان جشنواره تجليل کرد‌.

حجت الاسلام مصطفي گرجي، مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد با اشاره به شرافت برخي زمان و مکان ها؛ افزود: برخي انسان ها نيز در نزد خداوند جايگاه ويژه اي دارند که شهدا جزو آن هستند.

وي با بيان اينکه اين افراد ويژه خود را مهيا و آماده‌ي محيا و ممات لله رب العالمين کردند و نزد خداوند عزيز هستند؛ اظهار کرد: شهدا جزو افراد مورد نظر خداوند و از نمادهاي مقدس ما هستند.

حجت الاسلام گرجي با تجليل از خانواده شهدا تصريح کرد: والدين شهدا با درستکاري سعي در پرورش چنين انسان هايي کردند.

همچنین در ادامه حجت الاسلام «علي اکبر عليدادي سليماني»، هم با گراميداشت سالگرد تاسيس کانون‌هاي مساجد؛ در ادامه والدين شهدا را سرمايه هاي معنوي شهر قلمداد کرد و گفت: يکي از ابعاد مکتب حاج قاسم توجه به سيره شهدا و حضور در بيت شهدا است که خود ايشان شتابان سمت خانواده هاي شهدا مي رفت.

امام جمعه انار با بيان اينکه حتماً عُلو زمان و مکان انسان را پرواز مي دهد و به قول حاج قاسم تا شهيد نباشي شهيد نمي شوي؛ افزود: مردم انار در هر برهه اي از نظام که لازم بوده شهيد دادند؛ از ۱۶ آذر ۵۷ گرفته تا در انفجار حرم امام علي عليه السلام و حرم امام رضا عليه السلام؛ غدير، امنيت، دفاع از حرم و... که در دفاع مقدس هم نسل هاي مختلف در جبهه حضور داشتند لذا از اين شهر بوي شهيد و شهادت مي بارد.

مصطفي يوسفي، رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان انار هم گفت: شهيد حسين عبداللهي در سال ۱۳۴۷ در عباس آباد متولد شد و نخستين بار در سال ۶۵ به جبهه رفت و در عمليات کربلاي ۱ در مهران‌ مجروح شد.