تعامل وهم افزایی ستادهماهنگی کانون‌های مساجد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری باشکوه دهه کرامت در کرمان
تعامل وهم افزايي ستادهماهنگي کانون‌هاي مساجد و شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان براي برگزاري باشکوه دهه کرامت در کرمان

تعامل وهم افزایی ستادهماهنگی کانون‌های مساجد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری باشکوه دهه کرامت در کرمان

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان کرمان با استفاده از ظرفيت هاي موجود و ايجاد ظرفيت هاي جديد براي برگزاري باشکوه برنامه هاي دهه کرامت اقدام مي کنند.
شناسه خبر : 46802 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان کرمان کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، شنبه(۹ اردیبهشت)در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با وی با هدف هماهنگی برنامه های دهه کرامت؛ تاکید کرد: زیر بیرق ارادت به اهل بيت عليهم السلام باید، عملکرد خوبی هم داشت زیرا دوست داشتن اهل بیت را باید در عمل نشان داد.
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با ممدوح دانستن برنامه هایی چون آذین بندی سر در خانه ها و محیط شهری و پویش های رسانه ای در دهه کرامت؛ افزود: اما ما باید اندیشه امام رضایی را کاربردی کنیم.
حجت الاسلام گرجی مناسبت های دینی مذهبی چون دهه کرامت را یک فرصت خواند که نباید آن را از دست داد؛ تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا چنین فرصت هایی برای مذاهب جز برای شیعه وجود ندارد که اگر نتوانیم از آن استفاده کنیم، متضرر می شویم.
حسین انجم شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان هم تجربه چندین ساله کانون های مساجد در برگزاری دهه کرامت را مورد توجه قرار داد و افزود: کانون های مساجد و شورای هماهنگی هر دو نهاد مردمی هستند که فرصت خوبی برای برگزاری باشکوه دهه کرامت ایجاد می کند.
وی با بیان اينکه ضمن استفاده از ظرفیت‌های گذشته باید ظرفیت‌های جدیدی نیز امسال ایجاد و با تعامل و همکاری با سایر دستگاه ها دهه کرامت را باشکوه و تاثیرگذار پیش برد؛ روز دختر را با توجه به مسائل اخیر کشور مستلزم برگزاری ویژه برنامه ای خاص دانست.
انجم شعاع بر تقسیم کار برای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه کرامت تاکید و بیان کرد: با توجه به اینکه حدود ۲۰ روز به آغاز دهه کرامت مانده باید نشستی با سایر دستگاه ها نیز برگزار کرد