نشست هماهنگی برنامه های تشکل های مردمی در دهه کرامت برگزارشد
نشست هماهنگي برنامه هاي تشکل هاي مردمي در دهه کرامت برگزارشد

نشست هماهنگی برنامه های تشکل های مردمی در دهه کرامت برگزارشد

نشست هماهنگي برنامه هاي تشکل هاي مردمي در دهه کرامت با حضور مسئولين شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان برگزار شد.
شناسه خبر : 46883 تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجداستان کرمان،حجت الاسلام مصطفی گرجی، بعد از ظهر چهارشنبه(۱۳ اردیبهشت) در نشست با تشکل های مردمی جهت هماهنگی برنامه های دهه کرامت بر اهتمام جدی به دهه کرامت به عنوان یکی از شعائر الهی تاکید کرد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان دهه کرامت را ترجمه فرهنگ اصیل ایمانی بر مبنای سیره اهل بیت برای عمل کردن جامعه مؤمنین به این سیره قلمداد کرد و گفت: حتی غیرمسلمانان نیز در این دهه باید رایحه کرامت را حس کنند‌.

وی در همین راستا با تاکید بر اینکه "خدمت کریمانه به رسم اهل بیت" در این دهه باید به وضوح دیده شود‌؛ تصریح کرد: در کنار برنامه هایی که مردم از سر ارادت اجرا می کنند باید از دهه کرامت به عنوان فرصتی برای انتقال سینه به سینه فرهنگ اهل بیت متناسب با مخاطب امروز استفاده کرد.

حجت الاسلام گرجی اظهار کرد: به این منظور باید در برنامه ها خلاقیت ایجاد کرد.

وی پیشنهاد داد: ویژه برنامه ای تحت عنوان "قرار هشتم" در دهه کرامت آغاز شود تا در هشتم هر ماه به اتفاق خادمیاران رضوی خدمات مختلف فرهنگی آموزشی و... به مردم داده شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان بر توجه به شب شعر رضوی، جشن دختران آفتاب و زیر سایه خورشید و... تاکید و بیان کرد: اگر در ویترین کارهای ما جنس های مرغوب فرهنگی باشد مشتری جذب خواهد کرد‌.
حسین انجم شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از تدارک برنامه های مفصل به ویژه برای روز دختر خبر داد و افزود: تشکل های مردمی، هیئات مذهبی، فعالان محله ها و همه علاقه مندان به برگزاری برنامه های دهه کرامت کمک کنند‌.

وی با اشاره به راه اندازی غرفه های فرهنگی تبلیغی در سطح شهر در دهه کرامت بر برگزاری ویژه جشن ولادت امام رضا علیه السلام تاکید کرد.

انجم شعاع از نورافشانی آسمان کرمان در شب میلاد باسعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و شب میلاد امام رضا علیه السلام خبر داد.

این نشست با بیان دیدگاه ها، ارائه پیشنهادات و برخی برنامه های تشکل های مردمی ادامه یافت.