سرپرست جدید ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان معرفی شد
سرپرست جديد ستادهماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان معرفي شد

سرپرست جدید ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان معرفی شد

طي مراسمي سرپرست جديد ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان معرفي شد
شناسه خبر : 47054 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان کرمان؛ مراسم معارفه سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، سه‌شنبه(۱۹ اردیبهشت) با حضور معاون امور استان‌های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جمعی از مدیران کانون های مساجد برگزار شد.
 در این مراسم از زحمات حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیر سابق ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که از آذرماه سال ۱۳۹۸ عهده دار این مسئولیت بود، قدردانی شد.
 علی مهدی خانی که از سال ۱۳۸۷ وارد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان شده؛ به سرپرستی این ستاد منصوب شد.
 محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم بیان کرد: خدمت به مسجد و خانه خدا رزق است و مساجد در فرهنگ ما جایگاه عبادت و ایثار و نزول برکات آسمانی و البته محل فعالیت های متنوعی است که از اول انقلاب تا کنون با هدف جذب بیشتر جوانان انجام شده است.
 وی افزود: به همین علت مقام معظم رهبری فرمودند کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید که امیدواریم توجه جدی تری به کانون ها شود و نقش محوری مساجد در محلات را پررنگ تر کنیم.
 روحی خاطرنشان کرد: برخی مساجد کرمان ۱۴ شهید تقدیم نظام کردند و امروز برخی مساجد پایگاه تربیت نیروی انسانی برای نظام هستند.
 وی با تاکید بر لزوم تغییر در نگاه به کانون های مساجد و پرهیز از یکسان نگری به این تشکل ها؛ افزود: برخی کانون ها به شدت محروم و نیازمند نگاه ویژه تر هستند.