تقویت مشارکت جوانان و روحیه مسئولیت پذیری در کانون های مساجد را دنبال می کنم
تقويت مشارکت جوانان و روحيه مسئوليت پذيري در کانون هاي مساجد را دنبال مي کنم

تقویت مشارکت جوانان و روحیه مسئولیت پذیری در کانون های مساجد را دنبال می کنم

مديرستادهماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد،کانون هاي مساجد را نيازمند نظام جامع ارزيابي و فرآيند عملي دانست و گفت: تقويت مشارکت جوانان و روحيه مسئوليت پذيري در کانون هاي مساجد را دنبال مي کنم.
شناسه خبر : 47055 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان کرمان؛ علی مهدی خانی، سه شنبه(۱۹ اردیبهشت) در مراسم معارفه سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی هنری مساجد متنوع است و فعالیت های ارزشمندی در طول این سال ها در کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام شده است.
سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه تأسیس کانون مسجد، کتابخانه و‌ اقداماتی از این دست خوب است؛ افزود: اما از درون این فعالیت ها باید استعداد شناسایی کرد.
وی کانون های مساجد را نیازمند نظام جامع ارزیابی و فرآیند عملی دانست و گفت: تقویت مشارکت جوانان و روحیه مسئولیت پذیری در کانون های مساجد را دنبال می کنم.
مهدی خانی با تأکید بر اینکه تبیین جایگاه مهم کانون های مساجد جز با ایفای نقش واقعی کانون به عنوان یک تشکل فرهنگی محقق نمی شود؛ تصریح کرد: مدیر کانون باید حداقل۲۰ مسئله را برای شناسایی ظرفیت محله مد نظر داشته باشد.
وی مهمترین آسیب فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد را مربوط به حوزه برنامه ریزی دانست که باید اصلاح شود و در پایان اعلام کرد: بنده خود را وقف کانون های فرهنگی هنری مساجد خواهم کرد