نشست مشترک همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان برگزار شد
نشست مشترک همکاري کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان استان برگزار شد

نشست مشترک همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان برگزار شد

نشست مشترک همکاري کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان استان برگزار و بر استفاده از ظرفيت هاي دو جانبه تأکيد شد.
شناسه خبر : 48194 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان، نشست مشترک همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان،  برگزار شد.
علی مهدی خانی، سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه کار تشکیلاتی در مساجد مد نظر است که آن را دنبال می کنیم؛ افزود: ما به دنبال جدایی میان کانون و بسیج و یا دیگر ارکان مسجد نیستیم.
وی خواستار استفاده از تجربیات اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در حوزه های محتوایی و اوقات فراغت جوانان شد.
مهران شیخی، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان هم با بیان اینکه کار جهادی وجه مشترک بچه های کانون و اتحادیه در مناطق مختلف است؛ بر نقشه راه برای کار مشترک در شهرستان ها تأکید و بیان کرد: ما دنبال کارهای صوری نیستیم.
وی با اشاره به اینکه یک طرح مشترک دانش آموزی با همکاری همه دستگاه های استان دنبال می شود؛ افزود: ما برای کار دانش آموزی و آموزش مربی مدل داریم و در حوزه نوجوان فکر و ایده و در همین راستا منظومه فکری تربیتی با 106 هدف تربیتی در چهار سطح دیده شده است و 20 سال برای آن زحمت کشیده شده است.
شیخی به همکاری شایسته برخی از ائمه جمعه استان با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اشاره کرد و افزود: در حوزه دختران کار ویژه انجام دادیم و معتقدیم تربیت باید حماسی باشد و حین زندگی و مواجهه با مشکلات و اتفاقات تربیت نیز صورت بگیرد و در این راستا الگوی تعالی دختران تعریف کردیم.
 وی از ورود اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان به بازی های گروهی در راستای آموزش، ایجاد مهارت و... اشاره و تصریح کرد: نزدیک به ۵۰ بازی گروهی طراحی کردیم که در مسجد نیز می تواند اجرا شود.