فعالیت فرهنگی قوی، زمان‌بر است و برای آن باید کادرسازی کرد.
فعاليت فرهنگي قوي، زمان‌بر است و براي آن بايد کادرسازي کرد.

فعالیت فرهنگی قوی، زمان‌بر است و برای آن باید کادرسازی کرد.

امام جمعه شهرجوپار با تاکيد بر اينکه سنگ بناي کارهاي فرهنگي بايد درست و هدف‌گذاري و حرکت به سمت پيشرفت وجود داشته باشد؛ افزود: فعاليت فرهنگي قوي زمان‌بر است و براي آن بايد کادرسازي کرد.
شناسه خبر : 48795 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان کرمان؛نشست سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با امام جمعه و مدیران پنج کانون فرهنگی هنری شهر جوپار برگزار و نسبت به فعالیت کانون ها بحث و تبادل نظر شد.
حجت الاسلام حسین صافی‌زاده، امام جمعه شهر جوپار با تاکید بر اینکه سنگ بنای کارهای فرهنگی باید درست و هدف‌گذاری و حرکت به سمت پیشرفت وجود داشته باشد؛ افزود: فعالیت فرهنگی قوی زمان‌بر است و برای آن باید کادرسازی کرد.
وی با این توضیح که وقتی یک مجموعه زیر عَلَم طیف سیاسی خاصی نباشد و وابستگی به یک جریان نداشته باشد، می شود ذیل آن کار کرد؛ گفت: کانون های مساجد تشکلی است که برچسب هیچ جریانی را ندارد و از طریق آن بدون اینکه دافعه ای وجود داشته باشد، می توان کار کرد.
 حجت الاسلام صافی زاده اظهار کرد: از نام نیک کانون مسجد برای جذب جوانان باید استفاده کرد و ما آماده همکاری با کانون ها هستیم.
وی با بیان اینکه اگر صرفاً چشم داشت به دولت باشد، کارهای فرهنگی زمین می ماند؛ تاکید کرد: باید آتش به اختیار وارد شد و از ظرفیت خیرین نیز استفاده کرد و افراد دغدغه مند را به میدان آورد که اگر فضا تمیز و به دور از تنگ نظری و تمام کردن فعالیت به نام گروه خاص و... باشد، افراد استقبال می کنند.
در ابتدای این دیدار علی مهدی‌خانی، سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان ضمن ارائه توضیحاتی راجع به ساختار کانون های مساجد، وضعیت کنونی آنها را وضعیت مطلوب دانست، وهم افزایی کانون های واقع در یک محله جهت تبادل ظرفیت میان آنها را یکی از اقدامات موفق کانون ها توصیف کرد.
 وی سپس به وجود کانون مصلی در همه شهرهای استان اشاره ‌و تصریح کرد: این کانون جزو کانون‌های ویژه ما محسوب می شوند زیرا هم محوریت دارد و هم شخص امام جمعه در راس آن است.