طرح محله دانا با محوریت کانون‌های مساجد در رفسنجان آغاز به کار کرد
طرح محله دانا با محوريت کانون‌هاي مساجد در رفسنجان آغاز به کار کرد

طرح محله دانا با محوریت کانون‌های مساجد در رفسنجان آغاز به کار کرد

طرح محله دانا با محوريت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در رفسنجان آغاز به کار کرد.
شناسه خبر : 50760 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان؛طرح مسجدمحور "محله دانا" به مناسبت روز جهانی مسجد در استان کرمان با انتخاب رفسنجان به عنوان اولین شهر برای اجرای این طرح آغاز شد.

علی مهدی‌خانی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به طرح ملی"شنبه‌های با کتاب" افزود: ما برای کمک به مطالعه مفید و افزایش سرانه مطالعه این طرح را با عنوان "محله دانا" بومی‌سازی کردیم.

حجت الاسلام حسینی، امام جمعه موقت رفسنجان هم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: تبلیغ دین باید اولویت اول حوزه‌های علمیه باید باشد. زیرا امروز تهاجم دشمن بیشتر شده و باید تبلیغ را جدی‌تر تلقی کنیم.

وی با افزودن اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نزدیک قله‌ایم؛ اظهار کرد:  اگر کمی تحمل کنیم رسیدیم و باید پای رهبری و ارزش‌ها باشیم تا بتوانیم به قله‌های نهایی دست یابیم.

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: در راستای همین تبیین و ترویج و تبلیغ، ستاد اقامه نماز به مناسبت دهه تکریم مساجد، مسابقه ای اینترنتی از کتاب "نماز در سیره و سخن امام رضا علیه السلام" از ۲۱ مرداد تا ۲۱ مهر برگزار و دوم مهر نتایج را اعلام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین ظرفیت برای این مسابقه ائمه جماعات مساجد هستند که ضمن مطالعه کتاب، نکات آن را به نمازگزاران بگویند و این کتاب به صورت‌ رایگان به ائمه جماعات داده می شود.