طرح دورهمی نیلوفرانه در المپیاد بچه های مسجد به عنوان «تجربه برتر» لوح تقدیر دریافت کرد
طرح دورهمي نيلوفرانه در المپياد بچه هاي مسجد به عنوان «تجربه برتر» لوح تقدير دريافت کرد

طرح دورهمی نیلوفرانه در المپیاد بچه های مسجد به عنوان «تجربه برتر» لوح تقدیر دریافت کرد

طرح (دورهمي نيلوفرانه) کاري از کانون فرهنگي هنري سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني استان کرمان در اولين دوره المپياد بچه هاي مسجد به عنوان «تجربه برتر» شناخته شد و لوح تقدير دريافت کرد.
شناسه خبر : 51892 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان کرمان؛ طرح «دورهمی نیلوفرانه» کاری از کانون فرهنگی هنری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی استان کرمان در اولین دوره المپیاد بچه های مسجد به عنوان «تجربه برتر» شناخته شد و لوح تقدیر دریافت کرد.
در این المپیاد شناسایی هسته‌های فعال فرهنگی در کانون‌های مساجد از اولویت برخوردار و مسجدمحوری، کار تشکیلاتی، جاذبه‌آفرینی هنری، استفاده از ظرفیت رسانه و خودکفایی به عنوان شاخص‌های اصلی ارزیابی و شناسایی هسته‌های فرهنگی کانون‌های مساجد در نظر گرفته شده بود.
طرح بچه های مسجد قائم عجل الله تعالی کرمان برای پیوند مسجد، مدرسه و خانواده با نگاه مسجد محوری ناظر به اعتکاف دخترانه همراه با کار فرهنگی پر محتوا و پخش کلیپ و فیلم و بازی در مسجد و در نهایت ایجاد علاقه و جذب دختران نوجوان است.
همچنین دورهمی دلنشین دخترانه با یک روز حضور کامل در مسجد و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به همراه جشن ولادت امام حسین (علیه السلام) و بازی و حلقه های دوستی و استفاده از کلیپ و فیلم در راستای جهاد تبیین توسط تیم بانوان فرهنگی کانون است. یک روز شاد در مسجد با انواع بازی و نشست بصیرتی همراه بود.
مسجد قائم عجل الله تعالی کرمان از مساجد مهم و فعال شهر کرمان است که کانون فرهنگی هنری آن پس از شهادت حاج قاسم در بهمن ماه سال 1398 افتتاح شد.