پیشتازی کرمان با درخشش هشت کانون فرهنگی هنری در چهارمین رویدادفرهنگی هنری بچه های مسجد
پيشتازي کرمان با درخشش هشت کانون فرهنگي هنري در چهارمين رويدادفرهنگي هنري بچه هاي مسجد

پیشتازی کرمان با درخشش هشت کانون فرهنگی هنری در چهارمین رویدادفرهنگی هنری بچه های مسجد

پس از طي فرآيند ارزيابي و بررسي آثار و گزارش هاي ثبت شده کانون‌هاي مساجد در سامانه بچه‌هاي مسجد، هشت کانون فرهنگي هنري از استان کرمان در سه بخش حائز رتبه شدند.
شناسه خبر : 52344 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

علی مهدی‌خانی در گفتگو باستادارتباظات رسانه ای فهما ازکرمان؛ با اشاره به فعالیت ۶۷۱ کانون فرهنگی‌هنری مسجد در استان افزود: ۸۲ هزار نفر عضو این کانون‌ها هستند.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه تعداد ۹۰ کانون واجد شرایط از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد جهت رقابت در چهارمین دوره فرهنگ و هنر بچه های مسجد شدند؛ گفت: ۳۲ کانون در داوری استانی به مرحله کشوری در ۱۲ رواق تخصصی معرفی شدند.

وی ادامه داد: ۲۸ کانون مستندات و گزارش‌های خود را بر اساس شاخص های ارزیابی در سامانه ثبت کردند که در نهایت کرمان در دو رواق حائز رتبه برتر شد.

مهدی‌خانی این رتبه‌ها را مربوط به رواق کتاب توسط کانون فرهنگی هنری الجواد از شهرستان کرمان و رواق نور کانون شهید حسین زاده جعفری از شهرستان انار دانست.

وی افزود: همچنین کانون الزهرا شهرستان رفسنجان در رواق کتاب به عنوان شایسته تقدیر ویژه و کانون معراج در رواق سرود از شهرستان راور، کانون صاحب الزمان از ارزوئیه و امام سجاد از زرند در رواق قلم به عنوان شایسته تقدیر و کانون فاطمة المرضیه از فهرج در رواق کار آفرینی و کانون بقیة الله زرند در هنرهای تجسمی رتبه شایسته تقدیر شناخته شدند.