تاسیس35 باب کانون فرهنگی هنری مسجدویژه خواهران دراستان کرمان
تاسيس35 باب کانون فرهنگي هنري مسجدويژه خواهران دراستان کرمان

تاسیس35 باب کانون فرهنگی هنری مسجدویژه خواهران دراستان کرمان

علي مهدي خاني با اشاره به رويکرد ستاد کانون‌هاي مساجد به حوزه بانوان اعلام کرد: تا پايان سال جاري ۳۵ کانون فرهنگي هنري خواهران در شمال استان راه‌اندازي مي‌شود.
شناسه خبر : 52449 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان کرمان؛ سرپرست ستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان طی نشست‌های جداگانه با امام جمعه و استاندار؛ گزارشی از آخرین وضعیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شمال استان ارائه داد.
علی مهدی‌خانی در این نشست ها با اشاره به ۶۷۱ کانون فرهنگی هنری مسجد با بیش از ۸۲ هزار نفر عضو، استان کرمان را از حیث مشارکت فعالیت‌های بچه‌های مسجد استانی پویا و در رده پنجم کشوری دانست.
وی افزود: امروز ظرفیت برخی کانون‌های روستایی ما در سطحی است که در رقابت‌های کشوری شرکت کرده و رتبه می‌آورند که نمونه آن کانون روستایی شهرستان فهرج در رشته کارآفرینی و ارزوئیه در زمینه قلم هست.
مهدی‌خانی برون‌سپاری فعالیت‌ها و اجرای محله دانا را از طرح‌های اجرا شده در کانون‌های مساجد استان کرمان اعلام کرد که نتایج مثبتی داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رویکرد ستاد کانون‌های مساجد به حوزه بانوان اعلام کرد: تا پایان سال جاری ۳۵ کانون فرهنگی هنری خواهران در شمال استان راه‌اندازی می‌شود.
پیش از وی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خواستار عضویت یک نفر امام جماعت  مسجد در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان شد.