ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای بخش قابل توجهی از جامعه ناشناخته است
ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد براي بخش قابل توجهي از جامعه ناشناخته است

ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای بخش قابل توجهی از جامعه ناشناخته است

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان گفت: ظرفيت هاي موجود در کانون هاي مساجد براي بسياري از مجموعه ها و حتي اشخاص حقوقي ناشناخته است که بايد براي معرفي اين ظرفيت ها رويکردهاي جديد اتخاذ کرد.
شناسه خبر : 52847 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمان؛ علی مهدی خانی با اشاره به افزایش سطح تعاملات ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با مجموعه های مختلف از طریق نشست های هم اندیشی و رایزنی های بین فرهنگی؛ استفاده از ظرفیت این مجموعه ها در پیشبرد کار بچه های مسجد را هدف اصلی این تعاملات عنوان کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان افزود: در همین رابطه ظرفیت های کانون های مساجد که برای بسیاری از مجموعه ها و حتی اشخاص حقوقی ناشناخته است؛ معرفی می شود.

وی یکی از رویکردهای مهم پیش روی ستاد کانون های مساجد استان را تمرکز بر مسائل تربیتی عنوان و بیان کرد: با توجه به ظرفیت منحصربفرد کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر علیه السلام در استان در خصوص فعالیت های مؤثر تربیتی حوزه نوجوانان؛ قرار است این کانون، معین تعدادی از کانون های در مباحث تربیتی شود.

مهدی خانی در تکمیل این بخش از سخنانش با اشاره به بازدید اخیر خود از کانون اصلاح و تربیت کرمان اظهار کرد: بر اساس توافقات انجام شده، از حضور مدیران کانون های مساجد در راستای کمک به رفع آسیب های اجتماعی نوجوانانی که در این مرکز نگهداری می شوند، استفاده خواهد شد.

وی همچنین از توافق با قرارگاه فرهنگی استان و شورای تعالی مساجد برای نقش آفرینی بیش از پیش کانون های مساجد و ارائه طرح های کانون ها به قرارگاه مذکور در نشست با دبیر اجرایی قرارگاه خبر داد.

مهدی خانی رصد وضعیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های مختلف را یکی از برنامه های جاری ستاد استان عنوان و بیان کرد: نمایشگاه قرآن در سطح استان قرار است با رویکرد تازه ای مبتنی بر محله محوری با همکاری کانون های مساجد و مؤسسات قرآنی ارشاد برگزار شود.