مسجدوکانون طفلان مسلم کرمان بانی دوره رایگان گفتاردرمانی شد
مسجدوکانون طفلان مسلم کرمان باني دوره رايگان گفتاردرماني شد

مسجدوکانون طفلان مسلم کرمان بانی دوره رایگان گفتاردرمانی شد

امام جماعت و مديرمسئول کانون فرهنگي هنري طفلان مسلم کرمان از تدارک دوره رايگان گفتاردرماني براي متقاضيان خبر داد.
شناسه خبر : 52954 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۲
به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانو نهای فرهنگی هنری مساجداستان کرمان؛ حجه الاسلام والمسلمین غفوری نسب با اشاره به برنامه های متنوع مسجد طفلان مسلم خیابان شهید رجایی از رویکرد اجتماعی بخشی از این برنامه ها خبر داد.

امام جماعت و مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم در همین رابطه به فعالیت مرکز نیکوکاری طفلان مسلم اشاره و بیان کرد: یکی از اقدامات جدید این مرکز گفتاردرمانی رایگان برای خانواده های متقاضی است.

وی توضیح داد: درمان انواع اختلالات گفتار و زبان در کودکان و بزرگسالان، لکنت زبان، اختلالات تلفظی، اختلالات یادگیری(خواندن و نوشتن) با حضور دکتر قطبی نژاد، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت رایگان انجام می شود.

حجت الاسلام غفوری نسب اختلالات گفتاری را یکی از مشکلات پیش روی افراد در ورود به اجتماع جهت تحصیل، کسب و کار و... دانست و اظهار کرد: از طرفی هزینه های درمان در این بخش نیز بالا است که در مسجد طفلان مسلم تصمیم گرفتیم تا کمکی به این خانواده ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: ثبت نام و نوبت دهی از طریق شماره تلفن همراه 09132400934 انجام می شود.

امام جماعت مسجد طفلان مسلم در پایان اظهار کرد: راه اندازی بازارچه خیریه مسجد طفلان مسلم با هدف حمایت از کسب و کارهای خانگی و توانمندسازی زنان خانه دار از دیگر رویکردهای اجتماعی مسجد است.