فراخوان جشنواره سرود سردار آسمانی در کرمان منتشر شد
فراخوان جشنواره سرود سردار آسماني در کرمان منتشر شد

فراخوان جشنواره سرود سردار آسمانی در کرمان منتشر شد

در آستانه فرا رسيدن چهارمين سالگرد سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، فراخوان جشنواره سرود سردار آسماني؛ باهدف اشاعه و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت و ايجادموج آفريني در دهه مقاومت و... منتشر شد.
شناسه خبر : 53642 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان کرمان؛ در آستانه فرا رسیدن چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فراخوان جشنواره سرود سردار آسمانی؛ باهدف اشاعه وگسترش فرهنگ ناب ایثار و شهادت و ایجادموج آفرینی در دهه مقاومت و انگیزه مضاعف در میان نوجوانان و جوانان برای ورودبه عرصه فعالیت های هنری یکشنبه(۱۹ آذر) منتشر شد.

این جشنواره توسط مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با تأکید بر فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، مقاومت مردم فلسطین و غزه و لبنان، عفاف و حجاب، گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان و مسجد، شعار سال و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) برگزار می شود.

مرحله شهرستانی به صورت غیرحضوری و بر اساس بررسی لوح فشرده آثار(تولیدی یا تقلیدی) ارسالی به ناحیه سپاه شهرستان مربوطه است که تیم داوری برای بازدید، رصد و انتخاب گروه های برتر اقدام لازم را انجام می دهد و گروه های منتخب ملزم به اجرای پاتوقی سرود در ایام دهه مقاومت (در مصلی نماز جمعه؛ گلزارشهدا و یکی از مراکز پر رفت و آمد شهرستان و در صورت امکان در محل گلزار شهدای کرمان هستند.

داوری نهایی بین کلیپ آثار ارسالی گروه ها به دبیرخانه جشنواره در شهرستان مربوطه صورت می پذیرد و به گروه های برتر در مرحله شهرستانی (بر اساس نظر هیات داوران و رأی مردمی) هدایایی تقدیم می شود.

علاقه مندان می توانند آثار خود را به نزدیک ترین ناحیه مقاومت بسیج محل سکونت خود حداکثر تا ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ تحویل دهند.