عیادت رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از یکی از جانبازان حادثه تروریستی کرمان
عيادت رييس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از يکي از جانبازان حادثه تروريستي کرمان

عیادت رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از یکی از جانبازان حادثه تروریستی کرمان

رييس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور با محمود افضلي مدير کانون فرهنگي و هنري شهيد افضلي که در حادثه تروريستي گلزار شهداي کرمان دچار جراحت شده بود، ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 54346 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۲


به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان حجت الاسلام کمال الدین خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان بعدازظهر چهارشنبه ۲۰ دی با محمد افضلی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید افضلی که در اثر حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح شده بود، دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام خداداده  در حاشیه این دیدار ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، گفت: استان کرمان به دلیل این اتفاق دلخراش داغدار مصیبت بزرگی است چراکه چندین نفر از عزیزان به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید افضلی یکی از کانون های فعال این منطقه است و آرزو می کنیم هرچه زودتر مدیر مسئول این کانون سلامتی کامل خود را به دست بیاورد.

گفتنی است محمود افضلی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید افضلی دهستان ده زیار از توابع بخش چترود کرمان است که در روز ۱۳ دی مصادف با سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به درجه جانبازی نائل آمد.