برگزاری سلسله نشست های گام دوم انقلاب با محوریت کانون فرهنگی هنری بینش اهل بیت رفسنجان
برگزاري سلسله نشست هاي گام دوم انقلاب با محوريت کانون فرهنگي هنري بينش اهل بيت رفسنجان

برگزاری سلسله نشست های گام دوم انقلاب با محوریت کانون فرهنگی هنری بینش اهل بیت رفسنجان

در نخستين نشست از سلسله نشست‌هاي گفتمان گام دوم انقلاب، مدير کانون بينش اهل‌بيت رفسنجان از نقش طوفان الاقصي در اقتصاد رژيم غاصب صهيونيستي سخن گفت.
شناسه خبر : 59168 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانو نهای فرهنگی هنری مساجداستان کرمان؛ روح الله بهرامشاهی  در نخستین نشست از سلسله نشست‌های گفتمان گام دوم انقلاب در راستای جهاد تبین وجنگ روایت ها  گفت: ملت مظلوم  فلسطین بیش از90روز مورد آماج حملات قرار دارد و انواع و اقسام بمب ها در این وسعت کوچک فرو ریخت که در تاریخ کم سابقه است
مدیر کانون ینش اهل‌بیت(ع) رفسنجان بیان کرد: انقلاب اسلامی باعث شد امید در دل جوامعی که مورد ظلم و ستم هستند زنده شود و شیوه پیروزی مظلوم بر ظالم آموزش داده شد.
روح الله بهرامشاهی اظهار کرد: جنگ پیش‌دستانه و غافل گیری دشمن، دورماندن شهرهای اسراییل از جنگ، سریع و کوتاه بودن جنگ و فرسایشی شدن آن که از سه اصل راهبردی بنیان‌گذار رژیم صهیونسیتی «بن گورین» بود کاملا زیرسوال رفت.
وی با بیان اینکه روزانه جنگ اسراییل بیش از 260 میلیون دلار به اقتصاد این کشور ضربه وارد می‌کند، تاکید کرد: استفاده نکردن از محصولات اسراییلی یکی از راهکارهای مبارزه است چرا که چرخه اقتصاد اسراییل یکی از ارکان قدرت اوست و باید مردم به عدم استفاده تشویق شوند.
مدیر کانون بینش اهل‌بیت(ع) رفسنجان اظهارداشت: اخلال در عملیات نفتی، گازی و پالایشگاهی، توقف صادرات و واردات از طریق بنادر اسراییل، توقف پروژه‌های بزرگ عمرانی چون شهرک‌سازی، کمبود بودجه ناشی از جنگ، ترک شغل 300هزار سرباز، سقوط بازار بورس اسراییل از اثرات جنگ طوفاان الاقصی است.
بهرامشاهی همچنین کاهش امنیت غذایی، کاهش ارزش پول اسراییل، آسیب به خطوط انتقال نفت و گاز رژیم، توقف ورود گردشگر به اسراییل، خسارت به بخش کشاورزی، کمبود و نایابی کالاهای اساسی در اسراییل، کاهش بهره‌وری بخش‌های تولیدی را از دیگر اثرات  طوفان الاقصی دانست.