جشن‌های انقلاب در ۱۴ مسجد و بقعه شاخص شهر کرمان برگزار می‌شود
جشن‌هاي انقلاب در ۱۴ مسجد و بقعه شاخص شهر کرمان برگزار مي‌شود

جشن‌های انقلاب در ۱۴ مسجد و بقعه شاخص شهر کرمان برگزار می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمان از انتخاب ۱۲ مسجد و دو بقعه متبرکه براي ميزباني از اين جشن‌ها خبر داد.
شناسه خبر : 59885 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان کرمان؛ علی مهدی‌خانی، دوشنبه(۹ بهمن) در نشست هم‌اندیشی پیرامون جشن‌های انقلاب در مساجد شاخص مرکز استان از انتخاب ۱۲ مسجد و دو بقعه متبرکه برای میزبانی از این جشن‌ها خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان توجه به تعاون و وحدت اجتماعی به عنوان دو شاخصه مهم مسجد تراز اسلامی در جشن‌های دهه فجر را مورد تاکید قرار داد.

آیت‌الله احمد شیخ‌بهایی، استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان هم با اشاره به برنامه‌های مختلف مسجد در دوران انقلاب اسلامی، مساجد را مرکز خیرات و برکات دانست و افزود: مکانی که وقف مسجد شد تا قیامت هست و نمی توان آن را تغییر داد.

وی با اشاره به استفاده حکومت اسلامی از مسجد و موقوفات؛ اظهار کرد: حکومت اسلامی آرزوی همه اولیا و انبیا بوده و در روز ۲۲ بهمن آرزوی همه انبیا به تحقق پیوست و مردم به میدان آمدند و در طول این سالها، سختی‌ها را تحمل کرده و روز به روز بصیرت آنان افزایش یافت و انقلاب دانشگاهی برای همه مردم است که در آن رشد کردند.

آیت‌الله شیخ‌بهایی جشن ۲۲ بهمن را بسیار به حق و بجا و مرضی رضای خدا دانست و به آثار تربیتی انقلاب اسلامی حتی در خارج از مرزها و شکل‌گیری جبهه مقاومت متاثر از انقلاب اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: امروز ما در وسط جنگی هستیم که برآیند تلاش یک طرف آن بمباران غزه و برآیند تلاش ما اخراج آمریکا از منطقه است.

وی ادامه داد: دشمن ما باهوش و دارای امکانات پیشرفته اما حاصل آن چیز دیگری است لذا ما خیلی پیروز هستیم و توفیق خیلی بالا است؛ امیدوار باشیم که در امید به خدا یک حرکت کوچک آثار فراوان دارد و
در حرکت طاغوتی حرکت‌های سنگین آثار مختصر نشان می دهد.