اتاق کودک، زمین چمن مینی فوتبال واتاق آموزش یارانه کانون فرهنگی هنری معراج راور افتتاح شد
اتاق کودک، زمين چمن ميني فوتبال واتاق آموزش يارانه کانون فرهنگي هنري معراج راور افتتاح شد

اتاق کودک، زمین چمن مینی فوتبال واتاق آموزش یارانه کانون فرهنگی هنری معراج راور افتتاح شد

طي مراسمي با حضورمدير ستادهماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان و مسئولين شهرستان راور اتاق کودک،زمين چمن ميني فوتبال واتاق رايانه کانون فرهنگي هنري معراج شهرراور افتتاح گرديد.
شناسه خبر : 60576 تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان؛ در روزسه شنبه(اول اسفندماه) در ادامه سفر مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شهرستان راور، طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان ونمازگزاران مسجد آیت الله میلانی اتاق کودک،زمین چمن مینی فوتبال واتاق رایانه کانون فرهنگی هنری معراج شهرراور افتتاح گردید.
حجت‌الاسلام حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان راور هم دراین مراسم  بیان کرد: بچه‌های مسجد آیت‌الله میلانی با دل و جان به این باور رسیدند که باید حرکت کرد و برای همین این مسجد بالنده است و کار فرهنگی می‌کند.
وی رویش‌های این مسجد را نتیجه شکست سدهای پیش رو دانست و افزود: فعالیت این بچه‌ها مصداق همان جمله‌ای است که حاج قاسم سلیمانی فرمود فرماندهی در جنگ ما امامت بود؛ نه هدایت. فریادشان این بود «بیا» نه این‌که «برو»
حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: این کانون باید در سطح استان به عنوان الگو معرفی شود هر چند انتظار ما از این کانون بیشتر است اما بدنه این کانون قوی است که می‌تواند قله‌ها را فتح کند.
به گفته‌ی مدیر کانون فرهنگی هنری معراج مسجد آیت‌الله میلانی راور هزینه ایجاد چمن مصنوعی حدود ۳۰ میلیون تومان و اتاق کودک حدود ۶۵ میلیون تومان توسط خیرین پرداخت شده است.