اعزام بانوان فعال مساجد کرمان به نشست ملی جمعیت و خانواده
اعزام بانوان فعال مساجد کرمان به نشست ملي جمعيت و خانواده
مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان کرمان خبر داد:

اعزام بانوان فعال مساجد کرمان به نشست ملی جمعیت و خانواده

مهدي‌خاني با اشاره به نشست مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري بانوان کشور با موضوع جمعيت و خانواده از اعزام ۲۵ نفر از بانوان فعال مساجد استان به اين نشست خبر داد.
شناسه خبر : 63078 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۶:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان ؛ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به برگزاری این نشست در آستانه روز ۲۵ ذیحجه- روز ملی خانواده- افزود: ایجاد کنشگری برای مبلغات در بستر روضه‌های خانگی محلات از اهداف این نشست است.
وی ادامه داد: نشست مذکور از ساعت ۸ تا ۱۸ روز یکشنبه(۱۰ تیر) و با حضور ۵۰۰ نفر از خواهران سراسر کشور برگزار می‌شود.که ازاستان کرمان 25 نفرازخواهران کانون های مساجداستان به این نشست اعزام می شوند
وی اظهار کرد: با توجه به شبکه وسیع کانون‌های مساجد و نقش مفید آنها در مسئله جوانی جمعیت به دنبال همایش یک روزه  با عنوان "موج عاشقی" و با هدف آموزش مهارت‌های زندگی به زوج‌های جوان شهرستان رفسنجان با کمک کانون‌های مساجد این شهرستان هستیم.
مهدی‌خانی مشارکت ویژه کانون‌های مساجد در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در اردیبهشت ماه، شرکت در کارگاه‌های آموزشی جوانی جمعیت در مشهد مقدس و برگزاری کلاس‌های ازدواج آسان، همسرداری و... را از فعالیت‌های قابل ذکر کانون‌های مساجد کرمان در راستای جوانی جمعیت عنوان کرد.