ارتقای هنر مسجدی و استعدادهای کف جامعه ازماموریت های اصلی کانون ها است
ارتقاي هنر مسجدي و استعدادهاي کف جامعه ازماموريت هاي اصلي کانون ها است

ارتقای هنر مسجدی و استعدادهای کف جامعه ازماموریت های اصلی کانون ها است

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان و معاون شهرداري کرمان ضمن اشاره به جايگاه مهم کانون‌هاي مساجد، برلزوم ارتقاي هنرمسجدي و تربيت نيروي انقلابي، تحقق اين مهم از مسير همکاري‌هاي دو جانبه را مورد تأکيد قرار دادند.
شناسه خبر : 63484 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۶:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجداستان کرمان؛ علی مهدی‌خانی، یکشنبه (۳۱ تیرماه) در دیدار با معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان هدف از دیدار و گفتگو با مسئولین دستگاه‌های مختلف را دغدغه‌مندی درباره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان سپس با اشاره به فعالیت بیش از ۷۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد شمال استان، بخشی از موفقیت‌ بچه‌های مسجد در سطح کشور را مربوط به حوزه قرآن، کارآفرینی، نویسندگی، هنرهای تجسمی و... دانست.
وی به طور مشخص از موفقیت تئاتر بچه‌های مسجد شهرستان راور نام برد که علاوه بر درخشش در سطح ملی، خود برگزارکننده جشنواره شهرستانی شدند.
مهدی‌خانی با تأکید بر اینکه وظیفه کانون‌های مساجد شناسایی استعدادهای ویژه‌ کف جامعه و رشددهی و کمک به آنها است؛ اظهار کرد: ما به دنبال هم افزایی بین مساجد و ایجاد زمینه برای استفاده آنان از ظرفیت‌های یکدیگر است.
سیدمرتضی حسینی؛ معاون  فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان هم در این دیدار ضمن اعلام همکاری همه جانبه با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان؛ کانون‌ها را از نهادهای ارزشمند و تأثیرگذار دانست و وجه مردمی آنها را قابل توجه دانست.
وی با بیان اینکه اساس کار کانون‌های مساجد بر مردمی بودن آنها است؛ اظهار کرد: فعالیت حول کانون و جوانان خیلی ارزشمند است و نیروسازی برای انقلاب باید از کانون ها شکل بگیرد همانگونه که برخی از مسئولین کرمان برآمده از دل مسجد بلال، مسجد حضرت ولی‌عصر ۲۴ آذر و مسجد قائم هستند.
حسینی بر لزوم ارتقای هنر مسجدی به ویژه در بخش تئاتر و سرود تأکید و برای تحقق آن اعلام همکاری کرد.